شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

منوچهری در سال 1342 با کمک نصرت الله محتشم به رادیو ایران آمد و در سال 1351 کارگردانی برنامه کودک رادیو را بر عهده گرفت، منوچهری تا سال 1357 چندین برنامه دیگر را کارگردانی و دوبله کرد.

سوخو 35 نیز یک جنگنده پیشرفته نسل چهارم محسوب می‌شود. ساختار تک کابین (فاقد کمک خلبان) برای سوخو 35 وجود دارد.

دیوید بکام و همسرش ویکتوریا، با وحشت در حال تماشای صحنه‌ای هستند که هوادار اینترمیامی قصد داشت هر طور شده خود را پیش از حضور مسی روی نیمکت به او برساند.

کمیسیون انتخاب پاکستان به دلیل عدم حضور پیاپی عمران خان در جلسات استماع از پلیس پاکستان خواسته تا وی را تا فردا (سه‌شنبه) دستگیر کند.

امروز زهک و هیرمند با ثبت دمای 50 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای سیستان و بلوچستان و کشور بودند و همچنین دمای زاهدان نسبت به 24 ساعت گذشته 2 درجه سردتر شده و در گرم ترین ساعات به 42 درجه سلسیوس رسیده است.

دونالد ترامپ مدعی شد، شورش چند روز پیش گروه نظامی واگنر در روسیه به تضعیف ولادیمیر پوتین منجر شده است.

بازپرس ویژه قتل پس از بررسی‌های فنی دستور بازداشت نامادری پسر بچه را که شیما نام دارد صادر کرد و مأموران به سراغ زن جوان رفته و وی را هدف تحقیق قرار دادند.

توفان و گرد و خاک در سه روز گذشته 172 نفر از مردم منطقه سیستان را راهی بیمارستان کرده است و 26 نفر همچنان بستری هستند.

آنطور که فیفا اعلام کرده، ایالات متحده آمریکا به عنوان میزبان جام جهانی باشگاهی 2025 انتخاب شده تا این کشور یک سال پیش از جام جهانی ملی، میزبان نسخه باشگاهی باشد.

رضا رشیدپور به اظهارات زارع‌پور، وزیر ارتباطات درباره تلاش شبانه‌روزی برای افزایش سرعت اینترنت واکنش نشان داد.

حالا می‌توان امیدوار بود با تمکین مقامات طالبان به تعهدات حقوقی این کشور بن بست حقابه ایران از هیرمند شکسته شود.

رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی: ایران یک پهپاد انتحاری را علیه یک شناور تمرینی در خلیج فارس آزمایش کرده است. این پهپاد از جاسک در داخل آب‌های سرزمینی علیه شناور آموزشی پرتاب شد./ منبع: ایسنا

شخصیت و جایگاه والا استاد حسین علیزاده در موسیقی ایران بر کسی پوشیده نیست ولی آنچه هیجان انگیزتر است به ثمر نشستن این مجموعه مستر کلاس‌های صفحه نو مجتبا میرتهماسب است.

این دومین پیاده‌روی فضایی هوبورگ و بوون در کمتر از یک هفته خواهد بود. این دو فضانورد یکی از آرایه‌های خورشیدی معروف به iROSA را در پیاده‌روی شش ساعته قبلی خود در تاریخ 9 ژوئن در ایستگاه فضایی نصب کردند.

کیهان نوشت: مادر «کیان پیرفلک» آنچنان غرق رسانه‌های دشمن بود که برای خونخواهی فرزندش به دامن قاتلان او پناه برد و وقتی قاتل اصلی کیان را شناسایی کردند این زن مدعی بی‌گناهی او شد و او را مظهر شرافت دانست!