یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می شوند 3ماه کاهش یافت.

سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از 28 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با 7 ورزشکار (شامل 3 سانداکار و 4 ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه 27 مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه در صورت حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه ممکن است ماه‌ها جنگ طول بکشد، تاکید کرد: تصور می‌کنم که شما شاهد مبارزه‌ای خواهید بود که با تعداد زیادی بمب‌های دست‌ساز، تله‌های انفجاری زیاد و فقط یک فعالیت واقعاً کوبنده مشخص می‌شود.

این که منویات رهبری در بحث فرزندآوری را، مردم سیستان و بلوچستان با بصیرت خود و قبل از اینکه مشوقی تصویب شود، تحقق بخشیدند، باید تشویق می شدند نه اینکه آنها را نقره داغ کنیم.

کارهای اداری 40 نوازنده اخراج شده ارکستر سمفونیک تهران نیز برای بازگشت به ارکستر در حال طی شدن و موضوع حل شده است و تنها فرآیند اداری آنها در حال انجام است.

سید صولت مرتضوی درباره همسان‌سازی حقوق کارگران گلایه آنان از دولت مبنی بر این‌که دولت تمرکزش روی افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان دولتی است، گفت: همسان‌سازی حقوق کارگران در مراحل مختلف صورت گرفته و این کار انجام شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم، بند‌های (ژ) و (س) ماده 85 لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

فرزاد فرزین: دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی است که در ارتباط با کار تصویر گرفته‌ام و می‌خواهم در فیلم و سریال‌های بیشتری دیده شوم.

شنیده‌ها حکایت از بازگشت احسان علیخانی به قاب تلویزیون با برنامه عصر جدید دارد.

مشاور ارشد شرکتی چینی از طراحی نقشه مجموعه ورزشی جدید تهران ظرف روزهای آینده خبر داد.

طبق گفته آکادمی چشم پزشکی آمریکا (AAO)، همان رژیم غذایی که برای قلب و سایر اعضای بدن شما مفید است به سلامت چشمان شما نیز کمک می کند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز جمعه خبر داد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، بیش از 37 کشتار در نوار غزه مرتکب شده است.

مازیار لرستانی تصویر جالبی از خود و پرویز پرستویی به اشتراک گذاشته است.

یکی از جنبه های منحصر به فرد کار گئورگ کریستوف لیشتنبرگ با این فیگورها آن بود که کشف کرد که بارهای مثبت و منفی انواع بسیار متفاوتی از الگوها را ایجاد می کنند.

این قسمت از یادها و خاطره‌ها با حضور رضا عطاران، پوپک گلدره و نصرالله رادش در برنامه شعر خوانی است.

اینکه چهره ای فوق مشهور و محبوب به تهران بیاید و جمع زیادی برای استقبال او به خیابان ها بیایند اتفاقی کاملا عادی وطبیعی است گرچه بسیاری دست به چنین کاری نزنند و خوش ندانند.