دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز: غیرحضوری شدن مدارس استثتایی در تمام مقاطع تحصیلی و همچنین عدم فعالیت های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع از دیگر مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز بود.

منابع نظامی آگاه سوریه می‌گویند پدافند این کشور در جنوب همچنان با اهداف متخاصم درگیر است و تلاش دارد موشک‌های شلیک شده را رهگیری کند.

منابع نظامی آگاه سوریه می‌گویند پدافند این کشور در جنوب همچنان با اهداف متخاصم درگیر است و تلاش دارد موشک‌های شلیک شده را رهگیری کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه در خبری اعلام کرد، اسرائیل قصد دارد دیوار حائلی را در محور فیلادلفیا منطقه مرزی غزه با مصر احداث کند و در این رابطه مذاکراتی را با طرف مصری هم انجام داده است.

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های 16 ایستگاه سنجش در 24 ساعت منتهی به ساعت 22 یکشنبه بیست و پنج آذر با میانگین 170 وضعیت ناسالم برای عموم و قرمز را نشان می‌دهد.

بولونیا با برتری برابر رم به رده سوم جدول سری آ صعود کرد.

بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز پنج شهر خوزستان در وضعیت ناسالم و قرمز بوده است.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: این حادثه شامگاه امروز در کیلومتر 80 جاده سبزوار به بردسکن در نزدیکی روستای "البلاغ" شهرستان "ششتمد" رخ داد که سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

براساس اعلام مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، شاخص آلودگی هوای تبریز در میانگین 24 ساعته گذشته، از ساعت 17 روز گذشته تا ساعت 17 امروز براساس ذرات 2.5 میکرون برابر با 123 و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه یا یک کشور مستقل خواهد بود یا اصلاً وجود نخواهد داشت و مانند برخی کشورها نیست که در ازای یک تکه سوسیس از حاکمیت خود دست بکشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: باتوجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا تمامی مقاطع تحصیلی شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست حین پایش و کنترل زیستگاه‌های بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران، فرد متخلفی را حین زنده گیری پرندگان شکاری شناسایی و دستگیر کرد.

روزنامه پولیتیکو نوشته: پنتاگون در روزهای اخیر ناو آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن منتقل کرده تا از پاسخ نظامی احتمالی به حملات یمن علیه کشتی‌ها در دریای سرخ پشتیبانی کند.

دارندگان این حساب‌های غیرفعال می‌توانند با ارسال یک ایمیل، بازکردن گوگل درایو یا دانلود یک برنامه از فروشگاه گوگل پلی از حذف آن جلوگیری کنند. همچنین این افراد می‌توانند پس از واردشدن به حساب کاربری خود و یک جستجوی ساده در گوگل، حساب خود را فعال کنند.

مرحوم پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون ماجرای چادر سر کردن خود در دیدار با رهبر انقلاب را پیش تر تشریح کرده بود.

با راه‌اندازی این سامانه، این فرآیند که قبلا یک ماه زمان می‌برد، فرآیند صدور کارت سوخت را به 10 روز کاهش داده است. همه فرآیندهای بین دستگاهی با راه‌اندازی این سامانه حذف و مستقیم درخواست‌ها برای خط تولید ارسال خواهد شد و حداکثر 48 ساعت زمان خواهد برد.