دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، مشاهده می‌نمایید که فوتبال قبل از اختراع VAR اشتباهات زیادی در آن وجود داشت که امروزه داور‌ها با بازبینی صحنه اتفاق افتاده نظر درست و مناسب می‌دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه "کل بنزینی توزیعی در تهران با استاندارد یورو4 است و اکتان آن 92 است"، گفت: اگر مردم می‌دانستند که کیفیت بنزین معمولی توزیعی چقدر بالاست، به‌دنبال بنزین سوپر نبودند.

مادر جوانی که مانند دختر 13‌ساله‌اش لباس پوشیده و به جای دخترش به مدرسه رفته بود تا ثابت کند یک بزرگسال می‌تواند به‌راحتی وارد مدرسه شود و کسی متوجه حضور او نشود، به 6 ماه حبس تعلیقی و 700دلار جریمه محکوم شد.

فیلمبرداری دنباله فیلم سینمایی «گلادیاتور» به کارگردانی «ریدلی اسکات» پس از چند ماه وقفه از سر گرفته می‌شود.

هم میهن در یادداشتی به نقد سخنان اخیر علیرضا پناهیان پرداخته و نوشت: پناهیان در سخنانی گفته، مشکلاتی مثل حجاب مشکل نیستند و با ساخت دو سریال، ماجرا تمام می‌شود. می‌دانید قسمت هولناک ماجرا کجاست؟ اینکه پناهیان واقعاً به این حرفی که گفته معتقد باشد، فاجعه‌بار است.

اسرای تایلندی نخستین گروه از اتباع خارجی بودند که با وساطت ایران و در خارج از چارچوب توافق مبادله اسرا با اسراییل، از سوی حماس آزاد شدند.

با توجه به حضور نبیل باهویی و گئورگی گولسیانی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی که هر دو مسیحی هستند این دو بازیکن همراه با دیگر اعضای تیم راهی شهر جده نشدند و در ریاض ماندند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان یک کار اطلاعاتی و پلیسی تمام این 15 نفر دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در جریان چندین مأموریت پلیسی، همزمان دستگیر شدند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده تاکنون به 45 فقره سرقت خودرو با همین شیوه اعتراف کردند.

دکتر ملیسا شپرد روانشناس و درمانگر، پرسش‌هایی را که از بیماران خود برای تشخیص اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی پرسیده بود در شبکه اجتماعی تیک‌تاک گذاشت و 1.6 میلیون نفر از مردم به آن پاسخ دادند.

ریاض، پایتخت عربستان سعودی، روز سه‌شنبه، هفتم آذرماه، موفق شد میزبانی نمایشگاه جهانی «اکسپو 2030» را کسب کند و پیشنهاد‌های رقیب از طرف ایتالیا و کره‌جنوبی را شکست دهد. اکسپو 2030 در عربستان سعودی از اکتبر 2030 تا مارس 2031 با موضوع «عصر تغییر: با هم برای فردای آینده‌نگر»، برگزار می‌شود.

تصویری از آیه خاص قرآن کریم در محل سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان منتشر شده است.

پس از بروز تخلفاتی از سوی یک صرافی غیرمجاز به نام کریپتولند و خرید حجم زیادی از توکن‌های جعلی توسط سرمایه‌گذاران متهم سینا استوی به دادسرا احضار و بازداشت می‌شود. دادستانی تهران در تاریخ 19/02/1400 پرونده را به شعبه دوازدهم بازپرسی، دادسرای تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی ارجاع کرده و پس از ارجاع پرونده به دادسرا، دستورات قضایی برای شروع رسیدگی قضایی پرونده صادر شد.

در اواخر پائیز و زمستان که هوای سرد حاکم می‌شود، مجموعه‌ای از مواد اولیه غذایی وجود دارد که هم راحتی و هم طعم و هم گرما را نوید می‌دهند.

در این ویدئو یک اینفلوئنسر فنلاندی هندوانه را داخل چرخ گوشت می اندازد و نشان می دهد که چه اتفاق جالبی رخ می دهد.

نماینده پیشین مجلس، گفت: این دوره فردی که مثل من آزاده و جانباز هستم و 2 دوره توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌ام، سازنده خمپاره و کاشف نفت در خزر هستم، رد شدم. ما با دوستانمان نفت را در آب‌های عمیق خزر کشف کرده‌ایم. 7 سال فقط مدیرعامل شرکت حفاری بوده‌ام.

شهاب الدین حائری: آنچه از سخنان بنده برخی برداشت نمودند که نسبت آغاز جنگ را به امام مطرح کرده‌ام واقعیت نداشته؛ به هر حال بنده قصد خدشه در واقعیات تاریخی و خدای نخواسته اهانتی به امام راحل نداشتم ... البته به معنای آن نیست که در امور مختلف رهبران و مسئولان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از انتقادات و اشکالات مبری هستند چنانچه شخص امام هم گفته‌اند نقد بلکه تخطئه از الطاف الهی است و نباید...