جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

جزئیات افزایش سقف تسهیلات طرح مسکن اقدام ملی را ببینید.

پس از رای گیری، وحید میرنظامی رییس شورای شهر اظهار کرد: چک سفید به کریمی نداده ایم و به جز شهر و شهروندان چیزی مدنظر شورا قرار نمی گیرد. تا زمانی که اعتماد و همکاری شورا با او وجود دارد که در چارچوب قانون و منافع مردم حرکت کند. از روز شنبه مراتب قانونی دنبال می شود.

دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی و خانواده‌هایشان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تعدادی از خیرین به یاد دانش‌آموز شهید علی لندی 440 بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح شهرستان‌های استان توزیع کردند.

بدین ترتیب آن دسته از هموطنان عزیزی که مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی و یا محدودیت های خدمات 50 درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی در وضعیت قرمز کرونایی در سال جاری منقضی شده است تا پایان آذر ماه 1400 اعتبار خواهند داشت.

در پیگیری‌های صورت گرفته نسبت به صحت و سقم این خبر، شرکت انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از پیگیری‌های این شرکت نسبت به کشف ماینر در شرکت بورس تهران خبر داد و اعلام کرد: چنین کشفی از سوی صنعت برق انجام نشده است و تا این لحظه صنعت برق نمی تواند درباره صحت و کذب بودن خبر اظهارنظر کند.

در باور کسی نمی‌گنجید که در شرایط سخت کرونا که مردم از نظر روحی و اقتصادی و هم از ناحیه بی تدبیری‌های گذشته و نبود مدیریت ضربه خورده بودند، اینطور نسبت به مواسات واکنش نشان دهند و وارد میدان شوند.

با کشف سلاح سرد از متهم، وی چاره ای جز به اعتراف نداشت و به قصد خود و تهدید راننده خودرو با سلاح سرد معترف شد.

نزدیک 3000 ساختمان ناپایدار در تهران وجود دارد و حدود کمتر از 10 درصد از آنها در مرحله خطر هستند و حل این مشکل با توسعه حداقلی انجام نمی‌شود و نیاز به یک اراده، کار جمعی و قانون دارد.

پیش‌بینی می‌شود تا یکی دو روز آینده این موج بازگشت ادامه داشته باشد و نیروی انتظامی تا زمانی که زائران به مرزها مراجعه می‌کنند در مرز حضور دارد.

در سال های قبل از بحران کرونا نیز به دلیل عدم تخصیص بودجه های مصوب این طرح در مدارس اجرا نشد. تجربیات بین المللی نشان می دهد اعتبار طرح شیر مدرسه از سه طریق دولت ها، خانواده ها و زنجیره های مرتبط با صنعت شیر تامین می شود.

مهدی صلاحی پرستار جوان 30 ساله امروز (چهارشنبه) پس از روزها بستری در این بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به همکاران شهیدش پیوست.

فکت: چون سن‌تون از کسی بیشتره، دلیل نمیشه که شما بیشتر از اون می‌فهمید و حرفاتون درسته

پارلمان تایوان صحنه درگیری میان قانونگذاران موافق و مخالف، در جریان یک سخنرانی مهم سیاسی بود.

چنانچه شهروندان توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.