جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

برای سه روز آینده علاوه بر شمال شرق و شرق کشور در بخش‌هایی از سمنان، یزد، کرمان و شمال اصفهان وزش باد‌های شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت

با توجه به تغییر و تجمیع برخی مراکز واکسیناسیون نیز ممکن است فردی برای تزریق دز دوم مجبور باشد به مرکزی متفاوت از محل تزریق دز اول مراجعه کند و با راهنمایی اپلیکیشن‌ها به مرکزی مراجعه کند و در آنجا متوجه راهنمایی اشتباه اپلیکیشن و یا موجود نبودن واکسن موردنظر شود.

منصورکیایی از همه همکاران نواحی یک و دو ساری خواست با همدلی و همراهی همیشگی خود حوزه پیش از دبستان را اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در دوره انتقال کاسته شود.

هم اکنون بیش از 200 اتوبوس در پایانه مرزی مهران مستقر است و مسافران پس از عبور از گیت ها و ورود به پایانه می توانند راهی محل سکونت خود شود.

مقررشد تا پایان ساعت کار کلیه دستگاه‌های اداری منطقه بجز دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان درساعت 11 امروز شنبه مورخ 10 مهرماه 1400 تعیین گردد.

دوست داریم همه مثل ما باشند. مگر همه کسانی که به جبهه رفتند و با عراق جنگیدند، مثل هم بودند؟ مثل هم فکر می‌کردند؟

به دیوار مهربانی، پوشاک هدیه کنید. تکه‌ای آشغال برداشته و آن را به سطل زباله بیندازید. این کار‌ها را برای اینکه از شما تشکر کنند انجام ندهید و انتظارش را هم نداشته باشید. تمام آن را از عطوفت عمیق درونی‌تان انجام دهید.

انتظار برای 80 درصدی شدن ظرفیت هواپیما، اعتراض مسافران را به دنبال داشت که در نهایت به تاخیر در برخاست هواپیما از فرودگاه تبریز منجر شد.

کلیه پذیرفته شدگان جهت اطلاع از زمان، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام به سامانه دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

پیام از سوی شخصیت بانفود و مؤثری در حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مناسبت روز جهانی گردشگری منتشر شده که مؤید آن است که دوره مخالفت با گردشگری تمام شده است.

در این استان از چابهار تا نیک شهر و حتی در استان‌های کرمان و هرمزگان به عنوان استان‌های معین اعلام آماده باش اعلام کردیم تا در صورت نیاز از آن‌ها کمک بگیریم.

اگر علائم خفیفی از بیماری قارچ سیاه را دیدند، مانند درد دور چشم، سوزش یا گز گز گونه، سردردهای یک‌طرفه شدید و... ابتدا به پزشک مراجعه کنند تا معاینه شوند و اگر مبتلا هستند اقدامات لازم برایشان انجام شود.

همچنین مبلغ وام ودیعه مسکن در استان تهران 60 میلیون تومان و درصورت امکان افزایش مشارکت با دانشگاه ها تا 90 میلیون تومان تعیین شده است.