جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

تاکنون چهارده قلاده فک خزری در سواحل مازندران تلف شده اند.

روایت یک آتش نشان از سختی های این شغل را ببینید.

کاربران درصورت مشکوک بودن به هرگونه آگهی و تبلیغات در فضای مجازی می‌توانند موارد را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع دهند.

این تصور که صرفا فردی که «شیفته طبیعت» است نجات‌دهنده محیط‌زیست می‌شود، زیبا اما خیالپردازانه است. مدیران عملگرا گرچه شاید جذاب و شیرین حرف نزنند و تصمیمات تلخی بگیرند ولی در حوزه اجرا بهتر از شاعران لطیف‌طبع عمل می‌کنند.

از 5 هزار تماس روزانه با سازمان آتش نشانی، فقط 300 تماس آن واقعی و بقیه مزاحمت است.

عقابی را بعد از شکار و در حال پرواز در طول جاده ببینید.

همه باید بدانند که تنهایی برای سالخوردگانی که از اجتماع محروم شده‌اند، می‌تواند مشکلی جدی باشد و از این رو پیوستگی حمایت‌های عاطفی و عملی شبکه‌های حمایتی نظیر خانواده‌ها، مددجویان، پرستاران به هر طریقی باید تضمین شود.

حیوان تنبل در جاده خوابید و جاده را بست.

در این ویدیو تنبیه و برخورد خلاقانه مردم با افراد قانون شکن را ببینید.

عضو کمیته ملی واکسن کرونا: سامانه هوشمندی طراحی شده که تمام بانکهای اطلاعاتی کشور به آن متصل خواهد شد.

براساس اعلام وزارت بهداشت با عبور استان‌های آذربایجان غربی و کردستان از قله خیز پنجم، روند بستری در تمامی استان‌های کشور کاهشی شد.

چیزی که واضح است تزریق واکسن به سلامتی مردم کمک می کند و عدم واکسیناسیون ساده انگاری بیماری کرونا است، چیزی که در پیک پنجم خود را به خوبی در کشور نشان داد.

عرق سرد، احساس سوزش سر دل که با درد معده اشتباه گرفته می شود، داشتن درد های قفسه سینه و کتف به مدت پنج دقیقه از علائم بیماری قلبی است.

حسن فدایی متولد سال 1324 در شهر نطنز و مهندس برق بود. قرار بود در سال‌های اخیر دفتری از او به نام «بیابان و من» منتشر شود که ظاهرا منتشر نشده است.

امروز راننده خودرو سواری پژو که دهیار روستا بود شناسایی، خودروی وی توقیف و این فرد 40 ساله نیز بازداشت شد.

فرد دستگیر شده بیان کرد که برخی از مردم به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابه جا، اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کنند و از این طریق مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.