شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس: "در عملیات اخیر، ما از همه توانمندی تسلیحاتی خود استفاده نکردیم."

بورل همچنین ادامه داد، یک اختلاف‌نظر فاحش در داخل ائتلاف جناح راستی اسرائیل بین افراط‌گرایان حامی اقدام تلافی‌جویانه خشن و یک فراکسیون میانه‌روتر و معقول وجود دارد.

تصاویری که از جلسه امروز پارلمان گرجستان در تلویزیون این کشور پخش شد نشان می‌دهد «ماموکا مدینارادزه»، رهبر فراکسیون حزب حاکم موسوم به حزب «رویای گرجستان» در پارلمان و از پشتیبان‌های لایحه جنجالی هنگام سخنرانی در این جلسه بحث و مناظره با مشت توسط «آلکو الیساشویلی»، قانونگذار مخالف، مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

وقتی استرس پاسخ جنگ یا گریز را در سیستم عصبی مرکزی فعال می‌کند، می‌تواند بر سیستم گوارش تأثیر بگذارد: اسپاسم مری، افزایش اسید معده و سوء‌هاضمه، ایجاد حالت تهوع و اسهال یا یبوست از جمله این موارد هستند.

عطسه، سرفه، خارش، کهیر و...، از علائم اولیه سرماخوردگی در فصل بهار است. البته برای آن دسته از افرادی که زمینه بیماری‌های ریوی و سابقه برونشیت و آسم دارند، این علائم با تنگی تنفس و سرفه‌های شدید همراه است.

امیرعبداللهیان گفت: «اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد، پاسخ متقابل، فوری و گسترده خواهد بود. هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامد‌های ناشی از عبور از خطوط قرمز است.»

دانه‌های کربن ابداع‌شده توسط پژوهشگران «کالج دانشگاهی لندن»(UCL)، باکتری‌های بد و التهاب را در حیوانات آزمایشگاهی مبتلا به سیروز کبدی و سایر بیماری‌های جدی کاهش داده‌اند.

تحقیقات اخیر، دنیای اجتماعی جدیدی از ویروس‌ها نمایان کرده؛ دنیایی مملو از فریب، همکاری و توطئه و نشان می‌دهد ویروس‌ها فقط به‌عنوان عضوی از یک جامعه معنا پیدا می‌کنند.

در این فیلم ببینید یک پسر ایرانی به صورت اتفاقی با یک پسر اسرائیلی وارد لایو می شوند، پسر ایرانی می پرسد نظرت در مورد این ویدئو چیست و پسر اسرائیلی در جواب به او می گوید با چشمان خودم این صحنه را دیدم.

حسین انصاریان نوشت: خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه مبارک رمضان و التجاء به محضر ربوبی برای نابودی هیمنه کفر و ظلم ونفاق و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنینی با تکیه به ایمان و اعتقاد، مشاهده نمودیم.

آمارها نشان می‌دهد که اکثر مصرف‌کنندگان سوخت، به بیش از 160 لیتر در ماه بنزین نیاز دارند و به همین دلیل هم زمزمه جمع‌آوری کارت‌های سوخت نگران‌کننده بود. پس می‌توان گفت که روش‌های غیرقیمتی که وزیر از آن صحبت کرده یحتمل زمینه‌های هم‌ترازی قیمت سوخت و تورم را فراهم می‌کند.

"کاری که دیروز کشورهای غربی تحت رهبری ایالات متحده برای محافظت از اسراییل انجام دادند، دقیقا همان چیزی است که عربستان سعودی برای خود می‌خواهد."

سخنگوی سازمان تعزیرات درباره عملکرد خودروساز‌ها در تعهدشان نیز گفت: موضوع عدم انجام تعهد خودروسازان از حیطه کار سازمان تعزیرات خارج شده و به طور مستقیم توسط قوه قضاییه پیگیری می‌شود و متقاضیان باید با شکایت در دادگاه پیگیری کنند. البته سال گذشته در موضوع عدم عمل به تعهد شرکت‌های فروش خودرو 30 هزار پرونده تشکیل شده است.

بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیل در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق میگردد. باذن الله و نصرته

با گذشت بیش از 90 سال از پیش‌بینی اینشتین، استارتاپ راکت‌ستار می‌خواهد نخستین نمونه از موتور پروتونی را به سرانجام برساند. این موتور، انرژی گداخت هسته‌ای را در ابعادی کوچک‌تر از نیروگاه مهار می‌کند و می‌تواند در آینده برای به پیش راندن خودروها نیز مورداستفاده قرار بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وارد عمل می‌شوند و در کمتر از 3 ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.