یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

به گفته ناسا، تنها زمانی که می‌توان خورشید را بدون محافظ چشم مشاهده کنید، در طول خورشید گرفتگی کامل و در لحظات کوتاهی است که ماه به طور کامل نور خورشید را مسدود می‌کند و هیچ نور خورشیدی قابل مشاهده نیست. در غیر این صورت، باید از عینک مخصوص خورشید گرفتگی استفاده کنید.

گروهی از کارشناسان بانکی برای این معادله دو مجهولی قدرت وام و قسط ماهانه خرید مسکن، طرح شراکتی تسهیلات مسکن را پیشنهاد کرده‌اند. در این طرح امکان افزایش مبلغ وام از میانگین 320میلیون تومان فعلی به حداقل 1.2میلیارد تومان وجود دارد.

در این ویدئو پخت واویشکای گوشت بره توسط آشپزهای خیابانی مشهور در کابل افغانستان را مشاهده می کنید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از انجام مطالعات عارضه‌سنجی ترافیکی 30 قطعه زمین جهت ساخت پارکینگ عمومی خبر داد.

پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر افزایش 500 برابری جرایم راهنمایی و رانندگی صحت ندارد و کذب است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت رصد و بررسی موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل 2 کیلو مواد روان‌گردان به ارزش 120 میلیارد ریال و 2 قبضه سلاح کمری به همراه 12 فشنگ جنگی کشف کنند و متهم را نیز به همراه مواد مکشوفه پس از انتقال به مقر پلیس در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

«آن زمان با حقوق یک نماینده می‌شد در ماه سه سکه خرید، اما امروز با حقوق ما نمایندگان نمی‌توانیم حتی نصف یک سکه را بخریم. شب گذشته نشست مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت بود، اما هیچ صحبتی از وضعیت دلار و سکه و ارز نشد فقط از هم تعریف کردیم و بعد خداحافظی کردیم.»

توصیه می‌شود کسانی که مشکلات یا بیماری‌های کلیوی دارند از مواد غذایی با پتاسیم زیاد هستند مانند انگور پرهیز کنند.

پل هوآجیانگ در استان گویژو، بلندترین پل جهان خواهد بود که تا پایان 2024 به بهره برداری می‌رسد.

رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست او فرمودند: اینکه این جوان عزیزمان گفتند ما را فلسطین بفرستید، خب این یک حرف است؛ مطمئن باشید که اگر می‌شد جوان ها را به فلسطین بفرستیم، قبل از اینکه بگویید این کار اقدام شده بود.

در این ویدئو، حرکت زیبای مردم پشت چراغ قرمز را مشاهده می نمایید.

پانداهای سرخ پستاندارانی هستند که در شرق هیمالیا و جنوب شرق چین مشاهده می شود. بدن این پاندا ها رنگ قهوه ای به سمت قرمز دارد. در ادامه این مقاله شما را با پاندای قرمز آشنا می کنیم.

«دلار» در اقتصاد ایران یک عنصر بازارساز و تاثیرگذارِ جدی‌ست که نرخ آن روی قیمت تقریباً همه‌ی کالاها و خدمات بازار اثر می گذارد؛ پس بهتر است برای قیاس شتاب تورم با میزان افزایش دستمزد، نرخ دلار و تغییرات آن در بازه سه ساله را مبنا قرار دهیم.

در این ویدئو، شیوه ماهی گرفتن این سگ باهوش را مشاهده می نمایید.

پیکر سرلشکر خلبان مرتضی فکور به‌عنوان مسن‌ترین خلبان ایران، امروز دوشنبه 20 فروردین با حضور جمعی از خلبانان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.