شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

کوثری خاطرنشان کرد: در جریان عملیات حمله موشکی ایران به مراکز نظامی اسرائیل با وجود دفاع و پدافند چند لایه که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها در برابر حمله موشکی ایران داشتند، بیشتر موشک‌های ایران به اهداف خود اصابت کرد و خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست تحمیل شد.

کمتر از 10 روز به برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری باقی مانده است که رئیس سازمان سنجش چند روز پیش از نسل سوم تقلب‌یاب‌های کنکور خبر داد.

فرانس فوتبال مدعی شده است که نیمار در سال 2022 رفتارهای عجیب و نادرست بسیاری در پاری سن ژرمن داشت.

کاردار ایران در لندن نوشت: امیرعبداللهیان در تماس با دیوید کامرون صریحا اعلام کرد که انگلیس در صورت تمایل به کاهش تنش باید از جنایتکاران رژیم صهیونیستی دوری کند.

تولید موتورسیکلت در اوایل دهه 50 در سراسر ژاپن افزایش یافت و توسط شرکت هایی که قبلاً در ساخت هواپیماهای نظامی شرکت داشتند، از جمله کاوازاکی، میتسوبیشی و هوندا رهبری می شدند.

در این ویدئو نمایی از عملیات پرورش، برش و بسته بندی گوشت صد‌ها هزار بوفالو در هند را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

عکس جدیدی از سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب منتشر شد.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات: با دستور رئیس‌جمهور تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند.

با استناد به بررسی‌های انجام شده در زمینه عوامل تغذیه‌ای موثر در بروز بیماری‌های غیرواگیر مشخص شد که عدم مصرف غلات کامل و یا غلات سبوس‌دار در کشور نقش مهم‌تری نسبت به موارد تغذیه‌ای دیگر در بروز بیماری‌های غیرواگیر دارد.

برخی از آموزشگاه های رانندگی اقدام به فروش سوالات می‌کنند. این آموزشگاه ها با دریافت مبلغی در حدود 50 هزار تومان سوالات گواهینامه رانندگی را قبل از امتحان می‌فروشند.

بر این باورم که اقدام غیرمتعارف پاکبان، شایسته این تعابیر نیست؛ قهرمان داستان ما برای «هیچ»، جانش را به خطر انداخته که بلاتردید ترک فعل در این مورد خاص، عقلایی ترین تصمیم ممکن بود.

براساس اعلام مقامات پاکستانی، در پی بارندگی شدید و بارش سیل و وقوع رعد و برق در این کشور طی سه روز اخیر، دست کم 36 نفر جان باخته‌اند.

ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 185 هزار و 400 عدد قرص غیرمجاز کشف کردند.

جوایز انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) بهترین‌های فیلمنامه های سینمایی و تلویزیونی 2023 را شناخت.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی، کشورش سفیر ایران در برلین را احضار کرده است.

سعید کریمی؛ معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه نشست شورای معاونین وزارت بهداشت با اشاره به تعرفه ویزیت پزشکان در بخش خصوصی، گفت: تعرفه پزشکان عمومی در سال جاری، 126 هزار تومان، پزشکان متخصص، 189 هزار تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ 241 هزار تومان، متخصصان روانپزشکی 251 هزار تومان، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی 286 هزار تومان است.