یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

پخش‌کننده فیلم «مست عشق» از برنامه‌ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارجی آن در کشورمان خبر داد.

درک مکانیسم‌های زیربنای این اختلالات عصبی و توسعه درمان‌ها نیازمند فناوری‌هایی است که می‌توانند تغییرات عصبی را نه تنها در شرایط عادی، بلکه در شرایط بروز بیماری نیز نشان دهند.

مدیر اداره ثبت و احوال مهاباد: همه دستگاه‌ها باید در موضوع کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی ظرفیت و توانمندی‌های خود را به اشتراک بگذارند تا بتوان میزان این آمار را به حداقل رسانند

بمب هوشمند قاصد با وزن دو هزار پوند، هوا به زمین، هدایت‌شونده و دور برد و در خدمت ارتش جمهوری اسلامی ایران است. تست این بمب که از فاصله 100 کیلومتری قابل پرتاب است و تقریباً هیچ خطایی ندارد را توسط جنگنده اف 4 می‌بینید.

رژیم‌های غذایی کم چرب می‌توانند به افزایش تری گلیسرید و کاهش HDL منجر شوند، که هر دو عامل خطر برای بیماری‌های قلبی هستند. به جای کاهش کلی چربی، تمرکز بر مصرف چربی‌های غیر اشباع و کاهش چربی‌های اشباع می‌تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند.

یک شرکت تحلیل داده پیش بینی به روز شده‌ای را برای گیشه جهانی منتشر کرد که برآورد می‌کند درآمدها برای سال 2024 به بیش از 32 میلیارد دلار می‌رسد.

دیروز یک قاضی دادگاه عالی در برزیل تحقیقی درباره ایلان ماسک را آغاز کرده، زیرا وی اعلام کرد حساب‌های کاربری در پلتفرم ایکس که قاضی دستور مسدودسازی آن‌ها را داده را دوباره فعال می‌کند.

رفیعی ادامه داد: امسال شاهد افزایش سفرها با خودروهای شخصی بودیم و در بیشتر مقاصد گردشگری این امر مشهود بود. این امر را اتفاق قابل ستایشی نمی‌دانم چراکه اگر بخواهیم بگوییم گردشگری عامل گردش اقتصادی است، این نوع سفر عامل رشد چرخه گردشگری اقتصادی نیست با این وجود معتقد هستم امسال بیش از 35 درصد مسافران گردشگری امسال اینگونه سفر کرده‌اند.

این مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات امسال نیز اجرایی می شود و از 15 خرداد تا 15 شهریور اعمال خواهد شد بنابراین ساعت کار ادارات بر اساس این مصوبه تغییر پیدا می‌کند.

نکته مهم آنکه نیازی به تزریق واکسن نیست بلکه یک اسپری با طعم آناناس که باید هر روز به مدت3 ماه مصرف شود، آن را به بدن منتقل می‌کند. تحقیق اخیر در بیمارستان رویال برکشایر نشان داده این واکسن تا 9 سال کارآمد است.

مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قیرکارزین این تخلف را کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان جهرم ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان: شعبه پس از رسیدگی به پرونده و با توجه به مستندات، اتهامات انتسابی را محرز و مدیر هتل را به پرداخت 19 میلیارد و 129 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ماخذ محاسبه مالیات نقل و انتقال [و حق‌الثبت] انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی اعلام شد.

طبق اعلام کاربران جمله کاربران برخی اپراتورهای همراه، از صبح امروز شبکه اینترنت کشور با اختلال کندی و قطعی اینترنت روبرو بوده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که از وزرای افراط گرای این رژیم محسوب می‌شود، در اظهاراتی تاکید کرد: در صورتی که حمله به رفح صورت نگیرد، نتانیاهو نخست وزیر نمی‌ماند!

محی‌الدین ابن‌عربی و ابن‌رشد دو ستون دوران طلایی فرهنگ اسلامی بودند که یک بار در ملاقاتی کوتاه، گفتگویی رازآلود و رمزگونه با یکدیگر داشتند. ملاقات آن‌ها را می‌توان نمادی از گفتگوی بین عقل‌گرایی فلسفی و تجربه عرفانی دانست.