دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

در کنسرت «آرون افشار» آرشه ویولون پاره میشود، ولی صدای ساز با همان کیفیت همچنان شنیده می‌شود. حالا پرهام حسینی نوازنده ویولن ارکستر آرون افشار درباره ویدیوی جنجالی توضیح می‌دهد.

خیلی از شوخی‌ها بداهه بود و خیلی‌ها هم از قبل با نویسنده‌ها چک شده بود؛ البته نه اینکه نویسنده‌ها چیزی نوشته باشند بلکه شرکت‌کننده‌ها شوخی‌هایشان را با آن‌ها هماهنگ کرده بودند.

می‌خواستیم امسال فیلم های فرانسوی کمتری را وارد جشنواره کنیم. کن یک جشنواره بین المللی فیلم است، برای افرادی که از دور می آیند، ما می خواهیم در کن احساس خوشایندی داشته باشند.

امید حمیدی شرکت‌کننده عصر جدید استعداد خود را در بازیگری به نمایش گذاشت اما با انتقاد تند ژاله صامتی مواجه شد.

آی‌فیلم 2 کانال اختصاصی شبکه آی‌فیلم برای پخش سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی برای مخاطبان فارسی‌زبان غیرایرانی به‌ویژه در افغانستان و تاجیکستان است.

ساعد سهیلی در فیلم روز صفر به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی سعید ملکان ایفای نقش کرده است.

در واقع سود اصلی این طرح در تصرف زمین رایگان است. اطمینان داشته باشید که زمین‌های آنجا در صورت تبدیل کاربری چندان گران می‌شود که هیچ نیازی به اصل تولیدات پتروشیمی آن نیست.

مدیران اجرایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران منصوب و معارفه شدند.

فعالیت سینماها روز یکشنبه چهارم اردیبهشت (22 ماه رمضان) دایر می‌شود و از ساعت 19 دوباره تعطیل خواهد شد و با پایان شب‌های قدر سینماها از روز 23 ماه رمضان باز خواهند بود.

زیباترین برخورد آقای رئیس‌جمهور زمانی بود که سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان بدون هماهنگی ایستاد و گفت: «برخی هنرمندان مایل نیستند با شما ملاقات کنند و این جمع همه هنرمندان ایران محسوب نمی‌شوند» رئیس‌جمهور هم در پاسخ با لبخند و احترام اعلام کرد «من رئیس‌جمهور و خدمتگزار همه هستم چه رای داده باشند و چه رای نداده باشند و ای کاش زمان و مکان اجازه میداد با همه دیدار کنم.»»

از روز سی و یکم فروردین تا پایان روز چهارم اردیبهشت سینماها و تئاترها تعطیل هستند.

مهران مدیری در مقابل یادآوری سیاوش چراغی‌پور که گفت در بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر هر دو برای بازی در نقش مکملِ «همیشه پای یک زن در میان است» نامزد شده بودند، اشاره کردکه هیچ وقت به او سیمرغ نداده‌اند.

فیلم‌های تخیلی هالیوود، به هرحال از پرفروشترین و پرطرفدارترین تولیدات سینمایی جهان هستند. تصاویری که می‌بینید قایق سواری در استودیو‌های پرهیجان فیلمسازی یونیورسال در هالیوود را نشان می‌دهد.

برای آموزش هنرجویان موسیقی باید همانند کشورهای چین و ژاپن از اساتید خارجی دعوت کنیم تا بتوانیم یک ارکستر درجه یک برای اجرای آثار هنرمندان ایرانی داشته باشیم تا بتوانند با هنرمندان دنیا رقابت کنند.

حق انحصاری ترجمه و چاپ این نمایشنامه در ایران به نشر ثالث و او به عنوان مترجم واگذار شده است.