دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

اگر اتفاقاتی در این زمینه وجود دارد، حتماً جامعه سینمایی باید واکنش مناسب نشان دهد؛ اگر بی‌اخلاقی یا پلشتی وجود دارد باید از این جامعه زدوده شود.

اکنون 20 نفر که حداقل تعداد لازم برای ثبت شکایت مشترک در روسیه است، از نتفلیکس شکایت کرده‌اند و انتظار می‌رود این آمار به سرعت افزایش هم پیدا کند.

در گزارش امروز به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چند چهره کمدین، خواننده، شعبده باز و... رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک اجرای کوتاه در مراسم چقدر پول می‌گیرند؟

رئیسی گفت: هنر می‌تواند بهترین و پیچیده‌ترین مفاهیم عالی را به نسل‌ها و عصرها منتقل کند و با هنر می‌توان در بسیاری از موضوعات به فهم مشترک رسید.

مهران غفوریان و حامد آهنگی از شرکت کنندگان در مرحله اخیر برنامه جوکر بودند.

از «گاو» تا «ابد و یک روز»، نمایش تلخی و سیاهی سکوی پرتاب فیلمسازان جوان و تازه‌کار سینمای ایران بوده است. فیلم تلخ برآمده از فرهنگ و سنت روشنفکری است.

نخستین باری که سینمای ایران با یک فیلم بلند در بخش مسابقه اصلی کن حضور داشت به سال 1994 و دوره چهل و هفتم این جشنواره بازمی‌گردد، جایی که عباس کارستمی با فیلم «زیر درختان زیتون» در این بخش حضور داشت.

تمام حرف بزرگان عرفان ما این است: به مدار هستی متصل شو، از " منِ ذهنی" و تعصبات رها شو و بستر وجودت را آماده کن...

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از 17 تا 28 می (27 اردیبهشت تا 7 خردادماه) به صورت حضوری برپا خواهد شد.

صوفی پرآوازه ایرانی اهل مدح نبود. چندان که خود هم سرود: به عمر خویش مدح کس نگفتم / دُری از بهر دنیا من نسُفتم

برنامه تلویزیونی «گفتگوی زنده شهرفرنگ» پس از پخش 352 قسمت برنامه در شبکه خبر تعطیل شد.

من از سال‌های پیش مافیا را یاد می‌دادم و گرداننده بودم اما آن‌ها یا خانواده بودند یا جمعی از دوستان بودند و هنرپیشه و چهره بین‌شان نبود.

اگر از همان ابتدا این توقع را در بیننده بوجود نمی آوردند هیچ اشکالی نداشت ولی این تصور از خلال حرف‌ها و عکس العمل‌های شرکت کننده ها و بالطبع سازندگان برنامه شکل گرفته است.

جیب خالی مردم، گرانی بلیت سینما، فیلم‌های بی‌کیفیت، فیلمساز فاقد مطالعه، سانسور و شکست اکران نوروز 1401

با اختلال در سامانه اخذ مجوزهای آثار موسیقی، سیستم صدور مجوزها هم با مشکل مواجه شده و هنوز راهکار جدیدی برای حل مشکل حداقل به صورت مقطعی پیشنهاد نشده است.