دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

عادل فردوسی پور از اواخر سال 97 از صداوسیما کنار گذاشته شده و در این مدت هیچ گزارشی برای این رسانه انجام نداده است.

قرار است فیلمهای دیگری از جمله فیلم شاهزاده روم در سینماهای مهم پایتخت جمهوری آذربایجان و سپس در شبکه های تلویزیونی به نمایش درآید.

این عکس مادری به نام «فلورانس اونز تامسون» و فرزندانش را نشان می‌دهد که به مشهورترین چهره و نماد فقر شدید در دوران رکود بزرگ آمریکا تبدیل شدند.

در جدیدترین گمانه‌هایی که از تغییرات مدیران صداوسیما شنیده می‌شود قرار است همه مدیران شبکه‌های اصلی تلویزیون تغییر کنند.

عکاسان ایرانی با آثار خود در دو جشنواره عکس لیون سنگاپور و حیات وحش لوگزامبورگ حضور یافتند.

علی مشهدی یک شب قبل از ضبط به گروه اضافه شده و هیچ تمرین و آگاهی درباره برنامه «جوکر» نداشته است.

استریم کردن سریع فیلم‌ها پس از اکران در سینماها بخشی از برنامه کمپانی برادران وارنر برای فروش بیشتر فیلم‌ها در دوران کروناست.

دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان هر دو سال یک بار فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان ویژه را به منظور ایجاد فرصت لذت از کتاب برای کودکان ویژه، تشویق ناشران و توسعه این نوع محصولات منتشر می‌کند.

در این مقطع زندگی، انجام این کار را کم دارم. شما هم اگر در اوکراین باشید فکر جنگیدین به ذهنتان خطور می‌کند و به این فکر می‌کنید واقعا الان در چه قرنی هستیم؟

«جانی دپ» که یکی از 10 بازیگر پردرآمد سینما محسوب می‌شود، پس از حواشی چند سال اخیر نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست داده است

فرهادی پس از فیلم «جدایی» که در برلین رونمایی شد همه آثار خود را در جشنواره کن نمایش داده و از چهره های محبوب جشنواره کن محسوب می‌شود.

29 شی تاریخی در فاصله زمانی پنج هزار سال قبل تا دوره اسلامی، توسط نوادگان یکی از سفرای فرانسه که در دوره جنگ جهانی دوم در ایران سفیر بود واین اشیاء را با خود از کشور خارج کرده وبه فرانسه برده بود، به کشور برگردانده شد. این اشیای تاریخی مانندظرف سفالی لوله‌دار، پیکرک‌های سفالی وظرفی از جنس قیر طبیعی دوره ایلام میانه است.

با مرکز وکلای قوه قضائیه هم صحبت کردیم که وکیل رایگان در اختیار شاکیان قرار داده شود، اما تا امروز مراجعه‌کننده‌ای به سازمان سینمایی و حتی خانه سینما وجود نداشته است.

این اتفاقات باز هم یادآور ولنگاری در سامانه‌های نمایش فیلم و سریال و عدم نظارت دقیق بر محتویات منتشر شده در آن‌هاست.

سپس قطعه «نفرین» که علیخانی اعلام کرد به صورت تنظیم شده موجود است، پخش شد و این تماشاچی که در زمینه خوانندگی و نوازندگی نیز تجربه داشت، شروع به خواندن کرد.