یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

در قسمت آخر سریال خاتون تبدیل می‌شود به یک زن که فقط گریه کردن بلد است، دیگر هیچ نشانی از آن زن قوی و با اراده سابق نیست.

بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی نوشت که صفحه رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با انتشار اذان مهدی یراحی روی ویدیویِ بازدید وی از یک شیرخوارگاه، به روز شده است./ کانال روزنامه مستقل

در قرون وسطی، سلامت اعضای خانواده از دوران نوزادی تا کهنسالی از طریق راهبردهای متنوعی تامین می‌شد که هدفشان برقراری توازن در بدن بود.

اگرچه این انیماتور ژاپنی جان فورد را به عنوان یکی از چهره‌های الهام بخش خود معرفی کرده و فیلم کلمنتاین عزیزم ساخته وی را فیلم موردعلاقه خود می‌داند، درباره دیگر فیلم‌های معروف آمریکایی چنین نظری ندارد.

شاید برای شما هم سوال باشد شرکت‌کننده‌ها و قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی که روزگاری آرزوی دیده شدن داشتند حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چه‌قدر پول می‌گیرند؟

هادی حجازی فر نویسنده و کارگردان فیلم «موقعیت مهدی» چهره هنر انقلاب در سال 1400 معرفی شد.

سینمای چین در سال 2021 با فروش 7.3 میلیارد دلاری، عنوان بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان را برای دومین سال پیاپی از آمریکا ربود

فیلیمو، فیلم از کرخه تا راین را به طور مستقیم از حوزه هنری خریداری کرده و محتوای خریداری شده را که دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است را بدون دخل و تصرف منتشر کرده است.

در ویدیوی زیر شاهد تصاویری از حضور ترانه علیدوستی در کنار پدرش حمید علیدوستی در اکران ویژه مردمی «سمفونی حمید» در موزه سینما خواهید بود.

تصویری عجیب از لحظه تخریب خانه مسکونی که ستون ندارد را ببینید. منبع: خبرفوری

همچنین «هشتگ عصر جدید» نیز هر شب ساعت 21 از شبکه سه پخش می شود.

می‌توان گفت که با رشد شبکه‌های اجتماعی و مقوله شهروند - خبرنگار دیگر تقلای سران قبیله‌ها در مخفی نگه داشتن رازهای مگوی قبیله کارکردی نخواهد داشت.

فیلم فرهادی، برعکس مستند خانم مسیح‌زاده، با زندانی شیرازی هم‌دلی دارد و فراز و فرود منزلت اجتماعی او را دست‌مایه نقد اعوجاجات اخلاقی پیدا و پنهان در دیار قهرمان‌پرست می‌داند.

بازدید از موزه‌های هنر، یک تجربه ارزشمند است. این کار، احساسات مثبت را تحریک می‌کند، احساس مشارکت را افزایش می‌دهد و در نتیجه، کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد.

در عصری زندگی می‌کنیم که سانسور و ممیزی مثل بستن مسیر آب در سرزمین‌های پر باران روزی زمین‌های کشاورزی است. اگر جلوی آب را از زمین بگیرید، آنها از آسمان سیراب می‌شوند و این یعنی کوبیدن آب در هاون.