پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

عصر جدید

عصر جدید

وب‌گاه خبر آنلاین

جبلی درباره نبود هنرمندان در تلویزیون معتقد است؛ اتفاقاً برخی هنرمندان به‌اشتباه، خودشان حضورشان را در رسانه ملی کمرنگ کرده‌اند. هیچ‌کس از آن‌ها نخواسته است که بروند، بلکه برعکس ما خواستیم که بمانند طرح بدهند، بازی کنند و اجرا کنند. با این‌حال ما به دیدگاهشان احترام می‌گذاریم و معتقدیم صداوسیما خانه هنرمندانی است که می‌خواهند به هویت و تاریخ این ملت خدمت کنند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌ریزی بلندمدت و قطعی برای بهره‌برداری از مهاجرین یک لازمه انکارناپذیر است، اولین‌بار در کشور در دولت سیزدهم برنامه سه‌ساله برای مهاجرین تدوین و تصویب شد. پدیده مهاجرت به‌شرط داشتن برنامه میزبان، می‌تواند فرصت توسعه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افکار نیوز نوشت: سردار شریف می گوید: رژیم صهیونیستی با دژ مستحکم و همه امکانات مهندسی عظیم و فناوری‌های جدید برای محافظت و هشدار باش در دیوار عظیم و بزرگ توسط رزمندگان محدود در سرزمین محاصره شده غزه به شکست نزدیک شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یادواره مردمی 550 شهید شهرستان بروجن در سالن ورزشی شهید تندگویان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عزت، افتخار و سربلندی کشور و انقلاب را مرهون شهیدان دانست. وی ادامه داد: این نفس گرم امام و تدابیر رهبر معظم انقلاب بود...

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با «روز جهانی انیمیشن» مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری را با عنوان «رویاهای رنگی» از روز شنبه ششم آبان اکران می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

گروه سینمایی هنر و تجربه همزمان با «روز جهانی انیمیشن» مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری را با عنوان «رویاهای رنگی» از روز شنبه ششم آبان اکران می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاشانی گفت: تلاش کردیم یک طراحی ویژه برای دوره چهلم جشنواره فیلم کوتاه تهران داشته باشیم و حس نوستالژیک را در میان فیلم دوستان پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 سینمای جدید به سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنر و تجربه» در تهران و شهرستان‌ها اضافه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسر اسدی هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران در گفت‌وگویی از مبتلا شدن به بیماری پارکینسون خبر داده است. افسر اسدی هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران در گفت‌وگویی از مبتلا شدن به بیماری پارکینسون خبر داده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازیگر باسابقه سینما، تلویزیون و تئاتر مدتی است که درگیر بیماری پارکینسون شده است. او در گفتگویی که به تازگی منتشر شده از وضعیت...

وب‌گاه منیبان

بر اساس آخرین پیگیری ها، به زودی احسان علیخانی با فصل چهارم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در شبکه سه دیده خواهد شد. روزنامه هفت صبح نوشت:

وب‌گاه عصر ایران

شنیده‌ها حکایت از بازگشت احسان علیخانی به قاب تلویزیون با برنامه عصر جدید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفت صبح نوشت: شنیده‌ها حکایت از بازگشت احسان علیخانی به قاب تلویزیون با برنامه عصر جدید دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

خبرهایی در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که قرار است فصل تازه‌ای از «عصر جدید» ساخته شود اما واقعیت حکایت از اتفاق دیگری دارد.