پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

عصر جدید

عصر جدید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پوستر و لوگوی نخستین «جشنواره ملی فرهنگی، هنری معروف» با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و اعطای احکام اعضای شورای سیاستگذاری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد. در ابتدای این جلسه مهرداد توکلی دبیر جشنواره هدف نخستین جشنواره ملی معروف را تلاش برای انعکاس درست اهداف و سیاست‌های ستاد امر به معروف...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا داوران دو بخش تصویرسازی و کارتون و کاریکاتور این رویداد هنری را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

اولین نشست از مجموعه سلسله‌های پژوهشی با عنوان کاوش سپهر سینما با موضوع هوش مصنوعی در سینما و آیین رونمایی از مجموعه انیمیشن‌های کوتاه هنری «رؤیاهای رنگی» در گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

موضوعی که در کتاب "زن‌وارگی در اندیشه ابن‌عربی" جالب است فَروَست کتاب است که عرفان فمینیستی نام نهاده شده. باید گفت ابن‌عربی از یک سو گرایش به تصوف داشته است و با سمت و سوی عرفانی به مسئله زن‌وارگی نگاه می‌کند و از سوی دیگر فمینیسم از خروجی‌های عصر جدید است. اما فمینیسم و عرفان در نگاه ابن‌عربی به تلاقی و وحدت می‌رسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت «IAT Automotive Technology» یک شرکت مشاوره است که به خودروسازان در طراحی و توسعه وسایل نقلیه کمک می‌کند؛ اخیرا نیز این شرکت در طراحی پیکاپ گیگا T-Mad چینی نقش داشته‌است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، پیتر سیارتو، وزیر امور خارجه مجارستان طی اظهاراتی هشدار داد که مشخص نیست اتحادیه اروپا پس از قطع روابط با روسیه چگونه می‌تواند اقتصاد رقابتی خود را حفظ کند. وی روز پنجشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی درباره امنیت اوراسیا در مینسک، پایتخت بلاروس، تأکید کرد که اقتصاد‌های شرقی و غربی طی دهه‌ها "به طور استثنایی" به یکدیگر وابسته بودند،...

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه مجارستان طی اظهاراتی هشدار داد که قیمت برق در اتحادیه اروپا اکنون سه برابر بیشتر از چین است.

وب‌گاه ورزش سه

بازی ساعت17:45 امروز بین بارسا و رئال‌مادرید برای اولین‌بار در ورزشگاه منتجوییک برگزار می‌شود؛ جایی در حومه شهر بارسلون و میزبان موقت بازی‌های بارسا در دوران نوسازی و بازسازی ورزشگاه نوکمپ.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبلی درباره نبود هنرمندان در تلویزیون معتقد است؛ اتفاقاً برخی هنرمندان به‌اشتباه، خودشان حضورشان را در رسانه ملی کمرنگ کرده‌اند. هیچ‌کس از آن‌ها نخواسته است که بروند، بلکه برعکس ما خواستیم که بمانند طرح بدهند، بازی کنند و اجرا کنند. با این‌حال ما به دیدگاهشان احترام می‌گذاریم و معتقدیم صداوسیما خانه هنرمندانی است که می‌خواهند به هویت و تاریخ این ملت خدمت کنند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه‌ریزی بلندمدت و قطعی برای بهره‌برداری از مهاجرین یک لازمه انکارناپذیر است، اولین‌بار در کشور در دولت سیزدهم برنامه سه‌ساله برای مهاجرین تدوین و تصویب شد. پدیده مهاجرت به‌شرط داشتن برنامه میزبان، می‌تواند فرصت توسعه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افکار نیوز نوشت: سردار شریف می گوید: رژیم صهیونیستی با دژ مستحکم و همه امکانات مهندسی عظیم و فناوری‌های جدید برای محافظت و هشدار باش در دیوار عظیم و بزرگ توسط رزمندگان محدود در سرزمین محاصره شده غزه به شکست نزدیک شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یادواره مردمی 550 شهید شهرستان بروجن در سالن ورزشی شهید تندگویان با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، عزت، افتخار و سربلندی کشور و انقلاب را مرهون شهیدان دانست. وی ادامه داد: این نفس گرم امام و تدابیر رهبر معظم انقلاب بود...