پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

عصر جدید

عصر جدید

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: در عصر جدید برای موفقیت پروژه‌های منابع طبیعی از جمله طرح کاشت یک میلیارد درخت باید از فناوری‌های نوین، هوشمندسازی و هوش مصنوعی بهره برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هاوایی نمونه سیاست معروف هدف وسیله را توجیه می‌کند است، فارغ از این‌که ضربه‌ای که این فیلم به سینما می‌زند به‌مراتب بزرگ‌تر از هدفی است که از اکران آن به دنبالش هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما در شرایط حاضر در دو وضع قرار داریم: ابتدا در دوره ای هستیم که من نام آن را de construction می گذارم. یک چیزی ساخته شده، و به تدریج دارد de construct می شود. در این باره علائم بسیار زیادی وجود دارد که لزومی ندارد وارد جزئیات آن بشوم. حال این چیزی که دارد de construct می شود، باید چیزی به جایش re construct بشود. من تصورم این است که میان de construction و re construction یک دوره 15...

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام معاونت امور استان های صدا و سیما گفت: جشنواره ملی معروف باید از هنرمندان و فیلمسازان مروج معروف حمایت کند. جشنواره ملی معروف حرکت مبارکی بوده و ما هم از آن حمایت خواهیم کرد.

وب‌گاه فرارو

راه فرار از پرداخت مهریه از طریق خالی‌کردن حساب است؛ اتفاقی که درنهایت به‌ضرر حقوق تمام طلبکاران ازجمله طلبکاران مهریه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، تولید و تصویربرداری فصل جدید کودک شو روز گذشته در دکور و لوکیشن جدید با اجرای ملیکا شریفی نیا و به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی آغاز شد. سری جدید مسابقه «کودک شو» در لوکیشنی جدید به مساحت 2 هزار متر تولید می‌شود. این لوکیشن در جانمایی‌های متعدد و با فضاسازی‌های مستقل از جمله استودیو اصلی، اتاق بازی کودک، شهر بازی و...

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا در دکوری جدید با طراحی سیدامیرحسین میرطالب کلید خورد.

خبرگزاری تسنیم

فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا در دکوری جدید با طراحی سیدامیرحسین میرطالب کلید خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا در دکوری جدید با طراحی سیدامیرحسین میرطالب کلید خورد.

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه‌نویی پس از 17 سال مجدد به عنوان سرمربی ایران در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند سینمایی «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان شامگاه جمعه 22 دی توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. پیش از آغاز فیلم، علی زادمهر مدیر روابط عمومی گروه «هنر و تجربه» و مجری مراسم از عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند. علیرضا دهقان کارگردان و یکی...

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند سینمایی «ایساتیس» به کارگردانی علیرضا دهقان شامگاه جمعه 22 دی ماه توسط گروه سینمایی «هنر و تجربه» در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

لیگ برتر فوتسال هر چه به پایان خود نزدیک تر می‌شود. گیتی‌پسند را به سوی قهرمانی هدایت می‌کند و درب های خروج را به مقاومت البرز و حافظ ساری نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرایند و شرایط ثبت‌نام خودرو بر اساس اصلاحیه دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری که از سوی شورای رقابت به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده، تغییر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاز ساختمان شهید الهی وزارت صمت به علت ممانعت از ورود بازرسان شرکت ملی گاز قطع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گاز ساختمان شهید الهی وزارت صنعت، معدن و تجارت به علت ممانعت از ورود بازرسان شرکت ملی گاز قطع شد.