شنبه 29 اردیبهشت 1403

عصر جدید

عصر جدید

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: با اتصال خودرو‌ها به اینترنت توسط گجت تولیدی که «پیود» نامگذاری شده، این امکان مهیا می‌شود که از بخشی از امکانات ارزشمندی که به روزترین خودرو‌های دنیا دارند برخوردار شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از مدت‌ها عکس جدیدی از احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شد که چهره پیر و شکسته او مورد توجه کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ما نوشت: کمیته مجازات با قرار دادن نام صاحب مفاتیح الجنان در لیست ترور، نوشت: آقای آقا شیخ عباس قمی، پدر سوخته، شنیدم که در منبر از آمریکایی‌ها حرف بد می‌زنید، اگر شنیده شد که دو مرتبه از اینگونه مزخرفات بگویید و تکذیب نکنید، همین دوشنبه به ضرب گلوله شکمت را مثل سگ پاره پوره خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری مشترک با همتای یونای خود تصریح کرد که آنکارا وارد عصر «جدید و مثبتی» در روابط با آتن شده است. بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، فیدان تصریح کرد که آنکارا و آتن عقاید متفاوتی در اژه و مدیترانه دارند، اما «ما توافق کردیم تا رویکرد‌های جدیدی را برای حل مشکلات ارائه دهیم». وزیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اطلاعات با انتقاد از اخراج اساتید برجسته دانشگاه نوشت: تجربه های جهان بیانگر آن است که شکوفایی دانشگاه موجب شکفتگی جامعه خواهد بود و پژمردگی جوانان و مردمان یک مملکت رابطه ای مستقیم و بی واسطه با افسردگی و واژگونگی ابتکار و اعتبار دانشگاه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اطلاعات با اشاره به اخارج اساتید نوشت: این اضطراب و ناهنجاری شایسته دانشگاه نیست. برای دانشگاه و هر محیط علمی و آموزشی، یک علامت برای سلامت وجود دارد و آن آرامش و از قدرت اندیشه و قوتِ پژوهش و طرح آرا و نظریه های بدیع و تازه، که نویدبخش علم و خالق نگرش و طرحی نو در جهان گذرنده و درحال تحول و تکامل ماست.

وب‌گاه فرارو

تجربه‌های جهان بیانگر آن است که شکوفایی دانشگاه موجب شکفتگی جامعه خواهد بود و پژمردگی جوانان و مردمان یک مملکت رابطه‌ای مستقیم و بی واسطه با افسردگی و واژگونگی ابتکار و اعتبار دانشگاه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

نهادی همچون دانشگاه در ارتباط با چهار عنصر حیاتی در جوامع جدید پیدا شده و اگر کسی می کوشد چنین وانمود کند که دانشگاه در عصر جدید پدید آمده و یک زائده فرهنگِ غربی است، سخت در اشتباه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: در ماههای اخیر استفهام و اضطرابی در اخبار دانشگاه و احوال استادان پیش آمده که هیچ جای انکار و توجیه ندارد. مرتب و مکرر، و گاه در فهرستی مطول، از اسم و رسم استادان مطرود باخبر می شویم و نامهای آموزگارانی که از کار و تدریس محروم شده اند، منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رضا آرمند خواننده، نوازنده پیانو و آهنگساز متولد چهارم اسفند 1371، فوق دیپلم مکانیک و کارشناس آهنگسازی ساکن شهر کرج و استان البرز از برگزیدگان مسابقه «آوای جادویی» است. آرمند درباره چگونگی فعالیت خود در حوزه موسیقی اظهارداشت: فعالیت خود را در حوزه موسیقی با نوازندگی پیانو آغاز کردم و از سال 1396 با توجه به بازخوردی که از اساتید و مخاطبان داشتم،...

وب‌گاه عصر ایران

حضور رویا نونهالی، بازیگر در مراسم ویژه هشتاد و هفتمین زادروز «ایران درودی» با حاشیه‌های زیادی مبنی بر اینکه وی بدون حجاب در این مراسم حضور داشته همراه بود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیریت اقتصاد در کشورهای پیش‌رو در حوزه اقتصادی بسیار شبیه است به یک تکنیک کهن هنری در شرق دور: کاربرد حداقل قلم مو با حداکثر انضباط. به عبارت دیگر، دولت‌ها با دخالت حداقلی در روند اقتصاد حداقل قلم موی خود را در پهنه اقتصاد به کار می‌گیرند و به جای آن از حداکثر انضباط حقوقی بهره می‌برند و با قوانین سفت و سخت و بی تبعیض در زمینه فساد اقتصادی و بع عکس قوانین آسان سرمایه گذاری و بوروکراسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر بدون حجاب رویا نونهالی درحال سخنرانی در مراسم «شب ایران درودی» در خانه هنرمندان سروصدا به‌پا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس نتایج یک پژوهش، اجرای طرح بزرگ گاپ (ساخت سد روی رودخانه‌های جنوبی) توسط ترکیه پیامدهای نامناسب زیست‌محیطی بسیاری در برخی کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه به جای گذاشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام ایمانی پور گفت: حفظ خانواده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع امروزی است که به منظور تقویت آن نیازمند تلاش‌های استراتژیک در گفتگو‌های دینی هستیم.