یک‌شنبه 15 مهر 1403

عضو شورای شهر مشهد: شورا حمایت مضاعف از خیران سلامت دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عضو شورای شهر مشهد: شورا حمایت مضاعف از خیران سلامت دارد

مشهد - ایرنا - عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خیران و سرمایه‌گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهری به منظور ارتقای سرانه‌های خدمات بهداشتی و درمانی اقدام کنند مورد حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرند.

شهناز رمارم روز چهارشنبه در جریان بازدید از بیمارستان تازه ساز "ناظران" در مشهد افزود: اگر این سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار مشهد باشد، مدیریت شهری آمادگی دارد پروانه ساخت را نیز به صورت رایگان واگذار کند. وی ادامه داد: یکی از ماموریت‌های مدیریت شهری، نظارت بر سلامت عمومی است که این روزها با ویروس کرونا مورد هدف قرار گرفته است. عضو شورای شهر مشهد گفت: پروژه بیمارستان ناظران به صورت کامل مردمی است و از اهدای زمین تا ساخت و تجهیز آن با مشارکت خیران به انجام رسیده و آماده بهره‌برداری شده است. وی افزود: اساس و پایه فعالیت بیمارستان ناظران، خدمت‌رسانی به بیماران سرطانی است و در عین حال، سایر خدمات تخصصی برای بیماری‌های مختلف نیز ارائه و نیازهای پزشکی شهروندان پاسخگویی می‌شود. رمارم ادامه داد: همه تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز در این مجموعه با استفاده از تجهیزات مدرن فراهم شده و بهره‌برداری از آن منتظر مجوز وزارت بهداشت و درمان است. وی اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر مجوز بهره‌برداری از بیمارستان ناظران مشهد صادر شود و شهروندان به ویژه ساکنان غرب این کلانشهر از خدمات آن بهره‌مند گردند.

ساخت بیمارستان 200 تختخوابی "ناظران" ویژه بیماران سرطانی از سال 1394 توسط انجمن بیماران سرطانی مشهد آغاز شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است. این بیمارستان در فضایی به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع و زیربنای 29 هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است و نیکوکاران مشهدی بیش از هزار و 100 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه کرده‌اند، تمامی اعتبارات ساخت بیمارستان ناظران توسط خیران و انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد تامین شده است.

*س_برچسب‌ها_س*