شنبه 15 اردیبهشت 1403

عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز، اسکو و آذر‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، گفت: 22 بهمن سالروز تجلی اراده یک ملت برای تغییر، پیشرفت، ترقی است. مردم ما همیشه صاحب حماسه بودند و حماسه‌ها آفریدند.

وی با بیان اینکه این روز باشکوه یاد آوری سالروز حل مشکلات ملت برای پیشرفت است، افزود: ملت ما برای سرافرازی میهن 300 هزار شهید تقدیم کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما در برابر همه سختی‌ها و خصومت‌ها 45 سال مقاومت کرده است، عنوان کرد: ملت ایران برای آزادگی، استقلال، جمهوری اسلامی ایران تمام سختی‌ها را تحمل کرده است و با استقلال برای سرنوشت کشور خود همیشه تصمیم گرفته است.

متفکر آزاد با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، تأکید کرد: با وجود مشکلاتی در زمینه اقتصادی دشمن تمام تلاش خود را برای القاء این موضوع دارد که مردم انقلاب اسلامی ایران پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران کم کردند و یا آن را ضعیف نشان دهد و لذا حضور در راهپیمایی 22 بهمن حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش بصیرت و آگاهی ملت ایران است؛ عنوان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، آغازی ارزشمند و پر شور برای انتخاب پیشرو نیز هم میتواند باشد و پیام محکم و جدی هم برای مسئولان و هم برای دشمنان دارد. برای مسئولان پیام سخت کوشی و دلگرمی دارد و برای دشمنان نیز اخطار این را دارد که دست از سر ملت ما بردارند نظام ما نظام مقتدری است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

محمدباقر قالیباف

حضرت آیت الله خامنه‌ای

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دهه فجر

انتخابات 1402 راهپیمایی 22 بهمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد 2
عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد 3
عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد 4
عضو هیأت رئیسه مجلس: حضور گسترده در راهپیمایی22 بهمن پیام قاطعی برای دشمنان دارد 5