شنبه 15 اردیبهشت 1403

علت اصلی پول ندادن همراه اول به باشگاه استقلال لو رفت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
علت اصلی پول ندادن همراه اول به باشگاه استقلال لو رفت

همراه اول اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال هنوز مطالبات معوقه باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است و به نظر می‌رسد نیت به پرداخت این پول ندارد! همراه اول اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال هنوز مطالبات معوقه باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است و به نظر می‌رسد نیت به پرداخت این پول ندارد! به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه استقلال برای دریافت حق و حقوق خود از همراه اول بارها تلاش کرده است و حتی با مدیران...

همراه اول اسپانسر فصل گذشته تیم استقلال هنوز مطالبات معوقه باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است و به نظر می‌رسد نیت به پرداخت این پول ندارد!

به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه استقلال برای دریافت حق و حقوق خود از همراه اول بارها تلاش کرده است و حتی با مدیران دولتی هم ملاقات داشت، اما تا به امروز همراه اول زیر بار این پرداختی نرفته است و به نظر نمی‌رسد در آینده گشایشی در این زمینه ایجاد شود.

زمانی که علی فتح‌الله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت، با پول دریافتی از بانک شهر درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد و امیدوار بود با دریافت حق و حقوق باشگاه استقلال از همراه اول بدهی استراماچونی را پرداخت کند اما از آن موقع همراه اول پولی به آبی‌ها نداد. در نتیجه استقلال شانس حضور در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و اکنون هم در یک وضعیت بحرانی بسر می‌برد.

جالب اینجاست همراه اول در حال حاضر حامی‌تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی است و نه تنها مطالبات فصل گذشته آبی‌ها را پرداخت نکرده بلکه حاضر نشده این فصل حامی‌آبی پوشان شود.

حال سوال اینجاست چطور همراه اول پول آبی‌ها را پرداخت نمی‌کند و هیچ اتفاق حقوقی هم برای این شرکت رخ نمی‌دهد؟

واقعیت این است که باشگاه استقلال برای اسپانسرینگ فصل گذشته اصلا قراردادی با همراه اول امضا نکرده و هم چیز شفاهی بوده و از نظر قانونی استقلال نمی‌تواند داعیه ای علیه همراه اول داشته باشد. گفته می‌شود مذاکرات ابتدایی از سوی سردار آجرلو انجام شده بود و با برکناری این مدیر در نهایت قراردادی امضا نشد. سردار آجرلو خواهان افزایش قرارداد از 40 به 160 میلیارد تومان بود که با مخالفت شرکت همراه اول مواجه شد و در نهایت هم قراردادی بین طرفین امضا نشد!/ خبر ورزشی

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

علت اصلی پول ندادن همراه اول به باشگاه استقلال لو رفت 2