یک‌شنبه 13 خرداد 1403

علت کارشکنی نتانیاهو در بازگرداندن اسرای صهیونیست فاش شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
علت کارشکنی نتانیاهو در بازگرداندن اسرای صهیونیست فاش شد

اقتصادنیوز: رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد دلیل کارشکنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امضای قرارداد تبادل اسرا با جنبش حماس برای بازگرداندن اسرای صهیونیست را فاش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دنی یاتوم» رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد گفت: بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) عمدا مانع از بازگرداندن افراد ربوده شده و پایان جنگ می‌شود چراکه این مسئله کابینه‌اش را به خطر می‌اندازد.

از طرف دیگر «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های «عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس گفت: «سران دشمن صهیونیستی نیروهای خود را در جستجوی اجساد تعدادی از اسرایشان که آنها را خودشان عامدانه به قتل رساندند، به غزه می‌فرستند و اجساد این سربازان برمی‌گردند.»

خبر مرتبط واکنش بن گویر و نتانیاهو به شرط و شروط گانتس

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و وزیر امنیت داخلی او به شرط و شروط بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم برای حضور در این کابینه واکنش نشان دادند.

سخنگوی القسام همچنین تاکید کرد: «نتانیاهو ترجیح می‌دهد سربازانش در حالی که در جستجوی اجساد هستند، کشته شوند تا اینکه اسرا را تبادل کند چرا که این اقدام در راستای منافع سیاسی او نیست.»

خبر مرتبط ابوعبیده: نتانیاهو کشتن نظامیانش را بر مبادله اسرا ترجیح می‌دهد

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های القسام عنوان کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کشتن نظامیان ارتش رژیم را بر مبادله اسرا ترجیح می‌دهد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
علت کارشکنی نتانیاهو در بازگرداندن اسرای صهیونیست فاش شد 2
علت کارشکنی نتانیاهو در بازگرداندن اسرای صهیونیست فاش شد 3