سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آندریاس کراویک با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برقراری آتش‌بس فوری در غزه، گفت: اسلو بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه تاکید دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

از دهه 1980 میلادی سرمایه داری آمریکایی به یک اقتصاد برنده تبدیل شده که در آن یک یا چند شرکت برتر از نظر فناوری انحصارات در بخش مصرف کنندگان، کارگران و رشد را در اختیار دارند. با قدرت دائمی بازار نوعی از قدرت سیاسی در تضاد با دموکراسی شکل گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور کریس مورفی از سنای آمریکا گفته است که احتمالا اسراییل به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متعهد نخواهد بود و آمریکا بعد از این نبایستی سلاح‌های بیشتری را به اسرائیل بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«غازی حمد»، عضو دفتر سیاسی حماس در غزه در سخنانی با اشاره به مذاکرات جاری درباره آتش بس به المیادین گفته است که هیچ پیشرفتی در مذاکرات وجود ندارد و موضع اسرائیل اصرار بر ناسازگاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، ادعا کرد: عملیات ترور مروان عیسی 2 هفته پیش در اردوگاه نصیرات در مرکز غزه انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین در حال حاضر بزرگترین شریک تجاری برزیل، شیلی، پرو و اروگوئه و دومین شریک تجاری بزرگ برای بسیاری از کشورهاست و نزدیک به 20 درصد از کل تجارت آمریکای لاتین را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده‌های اسرای صهیونیستی در غزه سه‌شنبه شب در تل آویو دست به تظاهرات زده و خیابان ایالون را بستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی ری ضمن تشریح جزئیات گروگان گیری در محله «دولت آباد» در جنوب تهران گفت: سه فرد گروگان آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: قطعنامه شورای امنیت که خواستار برقراری آتش بس فوری در غزه است، الزام آور نیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قهرمان المپیک 2020 توکیو به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از سه قلم کالایی بود که بیشترین ارز وارداتی را به خود تخصیص داده است، موبایل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات هفتمین روز از فروردین ماه در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که قیمت دینار عراق ثبات را در پیش گرفت و بدون آن که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه کند؛ 46 تومان معامله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بعد از تعطیلات نوروز در مجلس به جریان می افتد بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بعد از تعطیلات نوروز در مجلس به جریان می افتد سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه 20 اسفند ماه) قرار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت اسلحه‌سازی البیت رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب اعلام کرد که برخی کشورها ارسال سلاح به این رژیم را ممنوع کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...