سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

خبرگزاری تسنیم

استقبال و مراجعه به مشاوران اسلامی و حوزوی، اتفاق قابل توجهی است که این شب‌ها در نمایشگاه قرآن کریم می‌توان به وفور مشاهده کرد و از آن به عنوان یکی از نمادهای علاقه و دلبستگی دینی جامعه یاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم سیاست های یکجانبه این کشور به بهانه حمایت مالی از گروه انصارالله یمن، تحریم هایی را علیه این گروه، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان به بهانه تامین مالی این گروه وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جریان آب زاینده‌رود چند روز پیش در چهارم فروردین به اصفهان رسید. جریان آب زاینده‌رود چند روز پیش در چهارم فروردین به اصفهان رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ سد زاینده رود با هدف توزیع نوبت دوم آب برای آبیاری اراضی کشاورزی غرب و شرق اصفهان از بامداد جمعه افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، دستور برکناری الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را از سمت خود امضا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیگر پیشکسوت و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شده است. بازیگر پیشکسوت و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

وب‌گاه گسترش

استفاده از اینستاگرام فقط یک راه برای کسب درآمد در فضای آنلاین نیست. اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که این پلتفرم مناسب برای شماست، باید درباره روش‌های مختلف کسب درآمد از محتوای خود آگاه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ششمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار اکران شد و برنامه حضور رئیس جمهور برای بازدید از نمایشگاه کنسل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شماره عمره‌گزاران در عربستان با به نیمه رسیدن ماه رمضان، به بیش از هشت میلیون نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان کشف کرده اند که سلول‌ها همه به طور یکسان پیر نمی‌شوند و 2 مسیر متفاوت را دنبال می‌کنند. دانشمندان کشف کرده اند که سلول‌ها همه به طور یکسان پیر نمی‌شوند و 2 مسیر متفاوت را دنبال می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ دانشمندان ممکن است در مطالعه آزمایشگاهی انجام داده بر روی سلول‌ها، چگونگی افزایش طول عمر افراد تا 80 درصد را کشف کرده باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه کمیسیون اجتماعی جزئیات لایحه افزایش تعطیلات پایان هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان را مجدد بررسی خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور محمد قربانی در ترکیب تیم ملی و نیمکت‌نشینی علی قلی‌زاده عجیب‌ترین تصمیم امیر قلعه‌نویی برای بازی برگشت با ترکمنستان بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازگشت شجاع خلیل‌زاده به ترکیب اصلی و حتی قرار گرفتن مهدی قایدی و حسین حسینی در جمع 11 بازیکن ثابت تیم ملی تقریبا قابل پیش‌بینی بود اما کمتر کسی فکر می‌کرد محمد قربانی در خط میانی فیکس شود و علی قلی‌زاده در جمع بازیکنان ذخیره قرار بگیرد. امیر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاملات بازار سرمایه امروز متعادل دنبال شد، اما بزرگان بازار وضعیت به مراتب بدتری نسبت به نمادهای کوچک تر داشتند. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه هشت فروردین 1403 چیست؟ معاملات بازار سرمایه امروز متعادل دنبال شد، اما بزرگان بازار وضعیت به مراتب بدتری نسبت به نمادهای کوچک تر داشتند. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه هشت فروردین 1403 چیست؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ امروز شاخص هم وزن همانند روزهای گذشته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، 200 هزار یورو به استقلال پرداخته است. فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، 200 هزار یورو به استقلال پرداخته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال 200 هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دکتر زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز پس از طی دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت. زندگینامه سیده زهرا شجاعی