چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریزش معدن سنگ و آهک کرماک در محور لوشان جیرنده منجر به فوت یک نفر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری گردید. سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری گردید. سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

50 سال از یک اتفاق دردناک و تلخ در اصفهان می گذرد، اتفاقی که منجر به از حرکت افتادن یکی از منارهای جنبان اصفهان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی امروز - سه‌شنبه - اعلام کرد که یکی از اسرای این رژیم نزد جنبش حماس، کشته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) از کامل شدن طرح هوشمندسازی ادارات تا تابستان سال جاری (قبل از پیک مصرف برق) خبر داد و گفت: استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای ارتباطی جدید در اجرای پویش "با انرژی" به کمک مدیریت مصرف می‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه الجزیره گزارش داد که انفجارهایی در جزیره «زقر» واقع در آبهای یمن رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به مدیران عامل شهرهای جدید دستور داد نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی تا 20 فروردین اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید به مدیران عامل شهرهای جدید دستور داد نسبت به نصب دوربین سایت‌هایی مسکن مجهز به هوش مصنوعی تا 20 فروردین اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور از افزایش 50 سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی جاری تاکنون خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فضای مجاز هنوز هم آگهی‌های فروش کارت ملی برای واردات خودرو به چشم می‌خورد؛ فروشندگان مبلغ 250 الی 300 میلیون تومان برای کارت‌های ملی خود اعلام می‌کنند. در فضای مجاز هنوز هم آگهی‌های فروش کارت ملی برای واردات خودرو به چشم می‌خورد؛ فروشندگان مبلغ 250 الی 300 میلیون تومان برای کارت‌های ملی خود اعلام می‌کنند. با وجود هشدارهای مختلف درباره فروش کارت ملی برای واردات خودرو این ماجرا همچنان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین به نقل از منابع ویژه خود جزئیات مذاکرات غیرمستقیم تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ماه رمضان، بهترین راه برای حفظ سلامتی و کاهش وزن، توجه به برخی موارد در وعده‌های افطار و سحر است. در ماه رمضان، بهترین راه برای حفظ سلامتی و کاهش وزن، توجه به برخی موارد در وعده‌های افطار و سحر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بهتراست روزه داران به موارد زیر در وعده‌های افطار و سحر توجه کنند:

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین 1403 با حضرت...

وب‌گاه گسترش

با توجه به اطلاعات منتشرشده، بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار در طول 24 ساعت گذشته در حال صعود بوده‌اند. ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر 2.655 تریلیون دلار است و بیت کوین، که پادشاه رمزارزها است، 52.02 درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختری جوان با قصد خودکشی به بالای پل رفته بود اما مردم موفق شدند با اصرار فراوان از این تصمیم منصرفش کنند. دختری جوان با قصد خودکشی به بالای پل رفته بود اما مردم موفق شدند با اصرار فراوان از این تصمیم منصرفش کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ صبح امروز دختر مهاجر افغانستانی که با ناامیدی از زندگی، قصد سقوط از روی پل عابر پیاده را داشت، با اقدام بازدارنده مردم، از مرگ خودخواسته رهایی یافت.