سه‌شنبه 8 خرداد 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی گفت: داغ های طاقت فرسایی که در مدت 190 روز بر دل‌های مجروح ستم دیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در گفت‌وگویی در توضیح انتقادات از عملکرد دولت بایدن در قبال ایران، از آن دفاع کرده و دولت پیشین آمریکا را مسبب تحولات رخ‌داده در ارتباط با ایران دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی امروز گفت: امروز بیش از 33 هزار منزل تقدیم مددجویان می شود. رئیسی امروز گفت: امروز بیش از 33 هزار منزل تقدیم مددجویان می شود. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس جمهور در آیین واگذاری 33 هزار و863 واحد مسکونی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: امروز بیش از 33 هزار منزل تقدیم مددجویان می شود، تولید مسکن و بهره برداری از مسکن برای مدد جویان 44 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اینکه بانک ها جزو دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری بودند اما تعطیلی بانک ها در روز پنجشنبه منتفی شد. با وجود اینکه بانک ها جزو دستگاه های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری بودند اما تعطیلی بانک ها در روز پنجشنبه منتفی شد. به گزارش عرشه آنلاین، عضو کمیسیون اجتماعی گفت: تمامی دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مشمول قانون اصلاح ساعت کاری و تعطیلی آخر هفته خواهند بود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی، امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت (NFC) در کشور عملیاتی شده است و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه پیوسته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تلاش‌ها ناتو برای افزایش حضور نظامی در شمالگان، گفت روسیه پاسخ متناسبی به این اقدام خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمس موافقت کرد و او از این تیم جدا شد باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمس موافقت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ 25 فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمس به کار...

وب‌گاه عصر ایران

با گذشت بیش از 90 سال از پیش‌بینی اینشتین، استارتاپ راکت‌ستار می‌خواهد نخستین نمونه از موتور پروتونی را به سرانجام برساند. این موتور، انرژی گداخت هسته‌ای را در ابعادی کوچک‌تر از نیروگاه مهار می‌کند و می‌تواند در آینده برای به پیش راندن خودروها نیز مورداستفاده قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد که از قاچاقچیان بود به هلاکت رسید. عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد که از قاچاقچیان بود به هلاکت رسید. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطوط هوایی قطر از ازسرگیری پروازها به ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از انتصاب «أحمد عبد الله الأحمد الصباح» به عنوان نخست وزیر کویت خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاردار ایران در لندن اعلام کرد که وزیر امور خارجه کشورمان در تماس با همتای بریتانیایی خود تاکید کرده است هرگونه اشتباه بعدی رژیم اسرائیل بدون شک با اقدام قوی‌تری پاسخ داده خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر عبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی زاده برای حمله به اسرائیل گل فرستاد. امیر عبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی زاده برای حمله به اسرائیل گل فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده به‌خاطر اقدام نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی - پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی دسته‌گل و پیام تبریک ارسال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبت نخست کنکور سراسری 1403 روز‌های پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت‌ماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برگزار می‌شود. این در حالی است که چند روز پیش عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، از ورود نسل سوم آشکارساز‌های تقلب خبر داده است. کمتر از 10 روز به برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری باقی مانده است که رئیس سازمان سنجش چند روز پیش از نسل سوم تقلب‌یاب‌های کنکور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر مسئول روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد مدیر مسئول روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد به گزارش 9 صبح؛ سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: هیئت منصفه در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک حمله دیگر با چاقو در جریان مراسم مذهبی در کلیسای آشوریان در سیدنی، استرالیا، اسقف و چند شرکت کننده هدف حمله قرار گرفتند.