پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی با کمبود نیروی کار متخصص و ساده مواجه است که آگهی‌های استخدام موجود در سطح تبریز حاکی از این موضوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت بازارگوشت و افزایش قیمت آن باعث شده است افراد چندین ساعت در صف دریافت گوشت دولتی معطل شوند! وضعیت بازارگوشت و افزایش قیمت آن باعث شده است افراد چندین ساعت در صف دریافت گوشت دولتی معطل شوند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی خضریان گفت: مطلع شدم خوشبختانه با ورود آقای رئیس جمهور در موضوع ارز مسافرتی، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تذکر داد یک نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان و فرهنگیان تذکر داد به گزارش عرشه آنلاین، نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و خرید خدمات شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله ایازی با اشاره به ماجرای درمانگاه قم گفت: عکس گرفتن، دخالت کردن در حوزه خصوصی افراد است. لذا چنین کاری توسط یک فرد ناآگاه به مسائل دین، ولو اینکه لباس روحانی بر تن داشته باشد، یک امر ناپسند و محکوم است. آیت الله ایازی با اشاره به ماجرای درمانگاه قم گفت: عکس گرفتن، دخالت کردن در حوزه خصوصی افراد است. لذا چنین کاری توسط یک فرد ناآگاه به مسائل دین، ولو اینکه لباس روحانی بر تن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان شاهد وحدت و انسجام بیشتر منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای حمایت از مردم فلسطین باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر صمت درباره فروش لاستیک دولتی با شرایط جدید توضیحاتی داد وزیر صمت درباره فروش لاستیک دولتی با شرایط جدید توضیحاتی داد به گزارش عرشه آنلاین، وزیر صمت گفت: شرایط توزیع لاستیک در حال ساماندهی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامیه یکی از شیرینی های خوشمزه سفره افطار است. این شیرینی خوشمزه را میتوانید به راحتی در منزل تهیه کنید. درست کردن این شیرینی نیاز به صرف زیاد زمان ندارد. ما طرزتهیه و مواد لازم بامیه مناسب سفره افطار را برای شما آوردیم. موادلازم:

وب‌گاه خبر آنلاین

ریتم سرعتی، لحنِ دراماتیک، نماهای مسلسل‌وار، موسیقی کوبنده، صداهای رگباری و بازنمایی تئاتریکال؛ از ویژگی‌های اصلی «اوپنهایمر» است؛ درامی، سه ساعته که داستانِ یک نابودی است! «کریستوفر نولان»؛ در فیلم آخرش؛ به سراغ زندگی سازنده‌ی بمب، رفته است. اما داستان؛ شرحِ ویرانگری بمب، نیست. تفسیرِ ویرانی سازنده‌اش است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این خبر تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402 مصادف با 30 شعبان 1445 قمری و 11 مارس 2024 از نظرتان می گذرد. در این خبر تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402 مصادف با 30 شعبان 1445 قمری و 11 مارس 2024 از نظرتان می گذرد. تقویم نجومی امروز دوشنبه 21 اسفند 1402

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای پایانی سال علاوه براینکه سقف برداشت پول نقد از عابربانک ها افزایش پیدا نکرده است کمبود پول نقدر در عابربانک ها به طور محسوس به چشم می خورد در روزهای پایانی سال علاوه براینکه سقف برداشت پول نقد از عابربانک ها افزایش پیدا نکرده است کمبود پول نقدر در عابربانک ها به طور محسوس به چشم می خورد به گزارش عرشه آنلاین، در حالی کمتر از 10 روز به عید نوروز و فرارسیدن تعطیلات سال نو مانده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت بازدید از برج میلاد در آخرین سه شنبه سال 1402 تا ساعت 17 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس فتا درباره پیامک «کالابرگ الکترونیکی عیدانه» هشدار داد. پلیس فتا درباره پیامک «کالابرگ الکترونیکی عیدانه» هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که از گشودن لینک‌های ارسالی بصورت پیامکی یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس با مضامین دریافت سود سهام عدالت و کالابرگ الکترونیکی ارسال می‌شود، خودداری و اخبار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان پرسپولیس در این هفته، 26 مرتبه با شوت دروازه کریستوفر کنت را تهدید کردند. این بیشترین تعداد شوتی است که پرسپولیس در یک مسابقه از 4 فصل اخیر لیگ برتر زد. بازیکنان پرسپولیس در این هفته، 26 مرتبه با شوت دروازه کریستوفر کنت را تهدید کردند. این بیشترین تعداد شوتی است که پرسپولیس در یک مسابقه از 4 فصل اخیر لیگ برتر زد. به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس با نمایش فوق العاده مقابل فولاد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که از گشودن لینک‌های ارسالی بصورت پیامکی یا در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر که از سوی افراد ناشناس با مضامین دریافت سود سهام عدالت و کالابرگ الکترونیکی ارسال می‌شود، خودداری و اخبار موثق را تنها از طریق سایت‌های و رسانه‌های مُعتبر پیگیری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ یک معلم خانم از پنجره واحد مسکونی شان در تهران شک پلیس را برانگیخت مرگ یک معلم خانم از پنجره واحد مسکونی شان در تهران شک پلیس را برانگیخت به گزارش عرشه آنلاین، اختلاف خانوادگی زوج تهرانی منجر به سقوط زن جوان از طبقه سوم شد.