یک‌شنبه 15 مهر 1403

علوی: زیر سوال بردن کارنامه برانکو، جای تاسف دارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
علوی: زیر سوال بردن کارنامه برانکو، جای تاسف دارد

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کارنامه برانکو ایوانکوویچ مشخص است و هرکسی بخواهد آن را زیر سوال ببرد برایش متاسف هستم.

محمد علوی درباره آخرین وضعیت باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. سه آزمایش انجام دادیم. نتایج آزمایش اول همگی منفی بود. در آزمایش دوم متاسفانه چند مورد مثبت اعلام شد اما دوباره در آزمایش سوم همگی منفی شد. خودمان هم نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم اما خدا را شکر وضعیت در حال حاضر خوب است. همه پروتکل‌ها را رعایت کرده‌ایم. کارهای بهداشتی را تا جایی که بتوانیم انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: 2 اتوبوس شخصی داریم و هر نفر یک اتاق در هتل دارد. حالا اینکه در آینده چه اتفاقی رخ بدهد را نمی‌دانیم. 100 میلیون هزینه فقط برای آزمایش کرونا بوده است. در مجموع حدود 200 میلیون هزینه کرده‌ایم. فقط 500 میلیون تومان پول هتل ما خواهد شد که هر تیمی نمی‌تواند هزینه کند. باشگاه ما اولویتش سلامتی است و بعد به فوتبال فکر می‌کنیم.

سرپرست تیم فولاد درباره اینکه یک باشگاه لیگ برتری باید توانایی پرداخت پول بابت آزمایش کرونا را داشته باشد، خاطرنشان کرد: کاملا قبول دارم اما گله هم دارم. یک بار ما را به جایی بفرستند که مورد تایید و مرجع است. نه اینکه 60 بار آزمایش بدهیم و تکلیف خودمان را ندانیم. ما با هزینه مشکل نداریم. مشکل این است که یک آزمایش می‌گوید مثبت و دیگری ادعا می‌کند منفی. بازهم تاکید می‌کنیم که سلامتی از همه چیز برای ما مهم‌تر است. همه تیم‌ها باید خیالشان بابت جواب آزمایش راحت باشد.

وی درباره دیدار با استقلال که هنوز مشخص نیست در کدام شهر به انجام می‌رسد، گفت: حق ما است که در اهواز بازی کنیم. ما تمام نکات بهداشتی را در ورزشگاه رعایت کردیم. این خرج‌ها را وقتی الان انجام می‌دهیم در ورزشگاه هم می‌توانیم تمام پروتکل‌ها را رعایت کنیم. این حق ما، هواداران فولاد و مردم خوزستان است.

علوی در پایان درباره دعوت شدنش به تیم ملی در زمان برانکو و اینکه برخی می‌گویند دعوت او و چند بازیکن دیگر به تیم ملی حق این نفرات نبوده است، اذعان داشت: این موضوع را کاملا رد می‌کنم. برانکو بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کرد. زمان او بازیکنان بزرگی چون جواد نکونام، رحمان رضایی، علی دایی، مهرداد میناوند و علی کریمی حضور داشتند. ما همگی سعی می‌کردیم به تیم ملی دعوت شویم. کارنامه برانکو مشخص است و هرکسی بخواهد آن را زیر سوال ببرد برایش متاسف هستم. در زمان برانکو و کی‌روش ما کارهای بزرگی را انجام دادیم و کارنامه‌شان درخشان است. نباید با این مسائل حاشیه‌سازی کنیم.

*س_برچسب‌ها_س*