سه‌شنبه 24 مهر 1403

علیرضا کریمی: وضعیتم رو به بهبودی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
علیرضا کریمی: وضعیتم رو به بهبودی است

کرج - ایرنا - کشتی گیر البرزی عضو تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران که در اواخر فروردین ماه سال جاری مورد عمل جراحی زانوی پای چپ قرار گرفته بود عنوان کرد که وضعیت جسمی وی رو به بهبودی است.

علیرضا کریمی روز چهارشنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات کشتی البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوره فیزیوتراپی پشت سرگذاشته ام و اکنون در حال انجام کارهای حرکت درمانی هستم که به امید خدا رفته رفته بهتر می شوم.

وی با اشاره به وضعیت رشته ورزشی کشتی اظهار داشت: تعداد کشتی گیرانمان در حال کاهش است و امیدواریم که با برنامه ریزی در استان و از سوی فدراسیون، این وضعیت بهبود یابد.

علیرضا کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس است که افتخارات فراوانی را به ارمغان آورده است. وی دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان، یک مدال نقره جهانی، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدال های زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است. کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کرد. در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان برگزار شد، کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد. وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی گیری از رژیم غاصب صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد.

*س_برچسب‌ها_س*