جمعه 10 فروردین 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه فرارو

رییس اداره حمل و نقل و راهداری بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در دو روز گذشته دست کم چهار ریزش بهمن درمسیر ارتباطی جاده هراز باعث بسته شدن مقطعی این جاده شد.

وب‌گاه فرارو

آرامگاه دانای علی، صبح امروز که رشت برفی شده، نما و زیبایی دیگری به خود گرفته است.

وب‌گاه فرارو

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی 23 اسفند تا 17 فروردین) از فردا (سه‌شنبه، هشتم اسفند) آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از قطع راه 145 روستای سه شهرستان این استان در پی بارش برف خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام اینکه در حال حاضر 45 میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند، از زوجین نابارور به عنوان یکی از گروه‌های تحت پوشش یاد کرد. حال سئوال این است که تعرفه درمان ناباروری در سال جاری چه میزان بوده و چند درصد آن شامل بیمه می‌شود؟

وب‌گاه فرارو

معاون استاندار در یکی از استان‌های کشور از غیرحضوری شدن فعالیت همه مدارس این استان در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس قوه قضاییه گفت: به تمامی مسئولان و مقامات قضایی در سراسر کشور دستور می‌دهم که در راستای کمک به سلامت و امنیت انتخابات یازدهم اسفند، کلیه تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با بخش‌های مربوطه در دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، ناظران انتخاباتی، فراجا و نیرو‌های امنیتی، نهایت همکاری را به عمل آورند.

وب‌گاه فرارو

استاندار گیلان صبح امروز ضمن بازدید از محور‌های مواصلاتی ورودی استان و بخش‌های مختلف این مسیر، با برگزاری جلسه ستاد بحران در محل ستاد مدیریت بحران استان، گفت: در زمان حاضر مشکلی در حوزه آب و گاز وجود ندارد، اما در برخی مناطق با قطعی برق مواجه هستیم که نیرو‌های شرکت برق در مناطق مختلف دچار قطعی، در حال رفع مشکل هستند.

وب‌گاه فرارو

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: شهروندان تهرانی با توجه به بارش نزولات آسمانی و کاهش دما، مصرف حامل‌های انرژی را مدیریت کنند.

وب‌گاه فرارو

«8 نقطه در تهران و سایر مناطق کشور در نظر گرفته شده که در زمینه جانمایی و تعبیه ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی، قطعا وزارت نیرو همکاری لازم را برای تامین برق آن‌ها خواهد داشت.»

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر دو میلیون بیمار صعب‌العلاج نشان‌دار شده و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه فرارو

دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای شهر تهران گفت: 48 درصد از بودجه 1403 شهرداری تهران به حوزه حمل‌ونقل و ترافیک اختصاص پیدا کرده است.

وب‌گاه فرارو

مشکل اصلی کماکان فقدان قانونی است که از داده‌های شخصی مردم حفاظت کند. متاسفانه به‌دلیل بی‌اعتمادی به کیفیت فرآیند سیاستگذاری و نگرانی از اینکه نکند چنین قانونی به جای آنکه به حمایت از کاربران بپردازد به ابزاری برای محدودیت بیشتر بدل شود، اکوسیستم اقتصاد دیجیتال هم در مطالبه چنین قانونی مردد و بی‌میل است. اما اتفاقات اخیر نشان داد حتی یک قانون بد، بهتر از بی‌قانونی فعلی است.

وب‌گاه فرارو

مردی که نوجوان 14 ساله‌ای را در بازگشت از مدرسه و از مقابل خانه‌شان ربوده بود، انگیزه‌اش از این اقدام را ماجرای ناموسی اعلام کرد و پای پدر کودک را که مقیم آلمان است به میان کشید.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی و اعتراف متهم به 100 فقره سرقت با ترفند مامور قلابی خبر داد.