جمعه 7 اردیبهشت 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور توانمندی فرهنگی را همچون توانمندی‌های دفاعی و اقتصادی از عناصر مهم اقتدارآفرینی برای کشور دانست و گفت: تلاش جوانان کشور برای پیشرفت‌های فناورانه نیز همچون افتخارآفرینی‌های دوران دفاع مقدس قابلیت بالایی برای به تصویر کشیده شدن دارند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

«بی‌بدن» که تمرکزش بر ابعاد اجتماعی پرونده‌ای جنایی است و الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، سروش صحت و گلاره عباسی در آن حضور دارند، بخت دوم موفقیت در گیشه نوروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان سریال‌های مناسبتی ماه رمضان کدام را همیشه به خاطر دارید؟ خاطره افطارهای ماه رمضان با کدام سریال برای‌تان گره خورده است؟ به نظر شما کدام کارگردان‌ها بهترین سریال‌های مناسبتی ماه رمضان را ساخته‌اند؟

وب‌گاه الف

از امروز 23 اسفندماه، ویترین نوروزی سینماها کامل‌تر می‌شود، کدام فیلم در این رقابت فاتح گیشه‌ها خواهد بود؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - علی حامدین، قطب‌الدین صادقی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در حاشیه آیین نکوداشت علی نصیریان و در پاسخ به سوال دانشجو پیرامون آسیب وارده به تئاتر کشور با ورود افراد غیر حرفه‌ای به آن، گفت: آنچه که من تئاتر واقعی، حرفه‌ای و هنری می‌دانم، هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر محتوا، آثار گرانقدری هستند که می‌توانند چیزی به دوران ما اضافه کرده و تماشاچی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نصیریان همراه با داوود فتحعلی‌بیگی و افشین هاشمی در دورهمی هنرمندان، ترانه‌های قدیمی را با آن‌ها همخوانی کرد. علی نصیریان همراه با داوود فتحعلی‌بیگی و افشین هاشمی در دورهمی هنرمندان، ترانه‌های قدیمی را با آن‌ها همخوانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، آیین نکوداشت علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در روز دوشنبه 21 اسفندماه در تالار سنگلج با حضور ایرج راد، اصغر همت، رضا بابک، قطب‌الدین صادقی، مجید افشار، هادی مرزبان و جمعی دیگر از پیشکسوتان تئاتر و سینما برگزار شد. نصیریان در این مراسم گفت: مدیریت فرهنگی مثل مدیریت یک اداره معمولی نیست. چنین مدیریتی باید به صورتی بسیار لطیف، ظریف...

وب‌گاه عصر ایران

در یک مراسم علی نصیریان در سن 90 سالگی شروع به ترانه‌خوانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی نصیریان در آستانه سال نو با حضور در تماشاخانه سنگلج هم بخشی از خاطرات جوانی خود را مرور کرد و هم تصنیفی از یکی از آثار نمایشی‌اش را اجرا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نصیریان گفت: ایران، سرزمین ما و تمام عشق و امید و آرزو و همه چیز ماست. از لحاظ روحی نیاز به ترمیم داریم و چیزی بجز فرهنگ و هنر ایرانی نمی‌تواند به داد ما برسد علی نصیریان گفت: ایران، سرزمین ما و تمام عشق و امید و آرزو و همه چیز ماست. از لحاظ روحی نیاز به ترمیم داریم و چیزی بجز فرهنگ و هنر ایرانی نمی‌تواند به داد ما برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تماشاخانه سنگلج، عصر امروز (دوشنبه 21 اسفند)، میزبان هنرمندانی بود که مدرک پایان دوره حضورشان در مکتب سنگلج را با امضای استاد علی نصیریان و همراهی هنرمندان پیشکسوت جشن گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

نکوداشت علی نصیریان با حضور هنرمندان در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تئاتر تهران ریشه تاریخی دارد و تئاتر تهران را موزه کنید، برای موزه خیلی خوب است.