چهارشنبه 29 فروردین 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل راه آهن از آغاز پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی 23 اسفند تا 17 فروردین) از امروز (سه شنبه، 8 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با گذشت یک سال از اعلام رسمی ضرورت ارائه سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی از سوی مسئولان، اخیرا وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرده است توانستند تعدادی سیم‌کارت بدون فیلتر تهیه کنند و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهند.

وب‌گاه فرارو

رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: اولین مشاهده سهره سر سیاه در استان قزوین تایید و ثبت شد.

وب‌گاه فرارو

پارک سافاری کرج نمونه‌ای منحصربه‌فرد در کشور است که در حال حاضر حیوانات در نظر گرفته شده برای آن هر کدام در استان‌های دیگر به سر می‌برند و عزم جدی برای احیای این پارک وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان ثبت احوال گفت: دیگر در انتخابات شناسنامه مهر زده نمی‌شود، اما تمام اطلاعات و سابقه مربوط به فرد رای دهنده در پایگاه هویتی و اطلاعاتی سازمان درج و ثبت خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای شهر تهران نامه‌های فرماندار تهران در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبات شورای شهر را بررسی کردند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طبق تحلیل و پیش‌بینی‌ها بالغ بر 7 میلیون و 100 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای شامل 60 هزار دستگاه اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری کرایه بین شهری جابه‌جا می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از مسدود شدن جاده چالوس در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در برخی مناطق استان دوشنبه هفتم اسفند در نوبت بعدازظهر تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در اسفند ماه، سه ماه حق‌التدریس معلمان پرداخت خواهد شد، گفت: احکام جدید رتبه‌بندی 2 هزار معلم جامانده در اسفند ماه صادر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس هواشناسی گفت: شب گذشته در بسیاری از نقاط کشور سردترین شب سال در 6 ماه اخیر بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در ارتباط با کلاهبرداری در پوشش خبرگزاری‌های رسمی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با تکذیب اخراج دو معلم‌بلاگری که طی روز‌های گذشته اخبار آن در فضای مجازی منتشر شده است گفت: کسی اخراج نشده بلکه به این معلم‌ها «اخطار» داده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

تأخیر یک‌ساعته در آغاز فعالیت مراکز آموزشی، بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان سمنان از روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه تا پنج‌شنبه دهم اسفندماه (پایان هفته) برقرار خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بررسی‌ها بیانگر ناترازی درآمد و هزینه‌ها در بیمارستان‌ها بویژه بیمارستان‌های دولتی است، گفت: در ارتباط با تعیین تعرفه‌های پزشکی لازم است به متن قانون بازگردیم؛ به طوری که «قیمت تمام شده خدمات» کلید واژه مشترک تمام قانون‌های موجود در این زمینه است.

وب‌گاه فرارو

زیر باران زمستانی به تماشای دریاچه ارومیه می‌ایستم؛ دریاچه که چه عرض کنم، نمکزار ارومیه که دیدنش تحمل غم غیرقابل توصیفی است. اما تراژیک‌تر از این صحنه، نمایش سیاه‌بازی سیاست‌مداران با افکار عمومی است. زیر باران ریز و تند زمستانی از بوکان و مهاباد به سمت میاندوآب و نقده حرکت می‌کنم تا نقطه‌ای را که آب رودخانه‌ها وارد بدنه دریاچه ارومیه شده، با چشم خودم ببینم.