جمعه 31 فروردین 1403

علی نصیریان

علی نصیریان

وب‌گاه فرارو

قاچاقچی چوب‌های جنگلی به پرداخت چهار میلیارد و 817 میلیون ریال جزای نقدی از سوی تعزیرات محکوم شد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بارش باران و برف در پایتخت و لغزندگی معابر به رانندگان توصیه کرد که شهروندان از وسیله شخصی برای تردد استفاده نکنند و در صورت رانندگی با سرعت مطمئنه برانند.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهرن بزرگ از نقش آفرینی تلفن همراه در 80 درصد تصادف‌های شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از محیط بانان دنا از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله مستقیم شکارچیان قرار میگیرد و زخمی می‌شود. جاودان‌خرد افزود: متخلفین که چهره خود را استتار کرده بودند از فرصت زخمی شدن محیط بان سوء استفاده کرده مقداری از لاشه را بر روی زمین انداخته و متواری شدند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی دولت گفت: مخاطب قانون ممنوعیت استفاده از فیلترشکن دستگاه‌های حاکمیتی بودند که از سوی نهادی فرادولتی اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

4 اسفند 1402 رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: «بی‌هنجاری شدید دمایی و کم‌بارشی و خشکسالی باعث می‌شود تنش آبی افزایش یابد و مشکلات بیشتری را برای تامین آب برای صنایع به وجود آورد. از ابتدای زمستان تاکنون به‌طور میانگین دمای کشور 9.8 سلسیوس بوده است این درحالی است که دمای میانگین بلندمدت 6.6 سلسیوس ثبت شده است یعنی 3.2 درجه سلسیوس دمای میانگین فصل زمستان تا پایان بهمن ماه...

وب‌گاه فرارو

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت بارش برف سنگین و ریزش بهمن، جاده چالوس تا اطلاع ثانویه مسدود است.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حقآبه هامون باید از افغانستان وارد هامون ایران شود، اظهارکرد: متاسفانه حقآبه هنوز تامین نشده البته رایزنی‌هایی با دولت افغانستان انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

در پی بارش برف و باران و برودت هوا، مدارس چهار شهر استان تهران غیرحضوری شد.

وب‌گاه فرارو

وقتی فردی بدون ارزیابی از شرایط موجود وارد حوزه‌ای که نمی‌شناسد می‌شود یا با توصیه دیگران و به دست آوردن منافع کوتاه مدتی دست به اقداماتی می‌زند، خیلی زود جایگاه خود را از دست می‌دهد. در نبود احزاب و تشکل‌های سیاسی و همچنین فراخ شدن حوزه عمومی به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی راه برای ورود آماتور‌ها به دنیای سیاست هموار می‌شود؛ ایران نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست.

وب‌گاه فرارو

مهم‌ترین خبر روز‌های گذشته جشنواره برلین برای ایران، بردن جایزه فیپرچی توسط مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها برای فیلم «کیک محبوب من» بود. این فیلم که در تمام طول برلیناله مقام اول را در بین منتقدین داشت، جایزه فدراسیون منتقدین جهان را در این جشنواره از آن خود کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف و هوای سرد تا پایان هفته جاری در کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و قم، اصفهان و مرکزی رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

رشد متوسط 1.1 درصدی بخش کشاورزی ایران، در مدت مذکور به واسطه شرایط آب‌و‌هوایی مساعد بوده‌است، با این حال این بخش همچنان با چالش‌های متعددی به‌ویژه کمبود آب، دست‌وپنجه نرم می‌کند که تهدید جدی برای تولیدات کشاورزی و امنیت غذایی به‌شمار می‌رود.

وب‌گاه فرارو

کاظم فلاحی دوست گفت: ساعت 13 یکشنبه - ششم اسفندماه 1402 - در پی درخواست کمک از مرکز پاسخگویی112 جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تیر خوردن محیط‌بان در منطقه پشت کره دره ناری و تنگه بن رود شهرستان دنا تحت پوشش پارک ملی دنا نیرو‌های امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

آیا فردا صبح گاز ادارات دولتی استان قطع می‌شود یا ادارات به شکل غیرحضوری تشکیل خواهد شد؟

وب‌گاه فرارو

طی روز‌های آینده در تهران طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی و یخ‌زدگی تاسیسات و لوله‌های آبرسانی در تهران پیش‌بینی شده است.