پنج‌شنبه 19 مهر 1403

عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه‌گران از بازار خودرو

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه‌گران از بازار خودرو

اخبار شرکت‌ها؛ یعقوب رضازاده عنوان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم طی یکسال گذشته با واقعی کردن قیمت ها، عرضه خودرو در بورس کالا هر چند به صورت مقطعی و راه اندازی سامانه یکپارچه فروش گام های موثری را در راستای کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی و کوتاه کردن دست دلالان در بازار خودرو برداشته است.

وی صدور هشت فرمان خودرویی رییس جمهور را گام بزرگی در صنعت خودرو دانست و بیان کرد: با هشت فرمانی که سال گذشته در راستای تحولات کمی و کیفی در صنعت خودرو از سوی رییس جمهور صادر شد و همچنین حمایت های مجلس امروز شاهد شکسته شدن حباب قیمت ها در بازار خودرو هستیم.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تداوم روند فعلی در حوزه تولیدات داخل و اجرای مصوبه مجلس مبنی بر ورود خودروهای خارجی به کشور به نحوی که واردات به محرکی برای رشد قیمت خودرو و ایجاد بازار سیاه تبدیل نشود، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه قیمت، کمیت و کیفیت خودروهای داخلی خواهیم بود.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی خودرو از سوی خودروسازان و حذف واسطه گران از بازار خودرو مستلزم تشکیل جلسات مشترک و مستمر میان دولت و مجلس و خودروسازان است تا دولت با بررسی مشکلات خودروسازان، پیشنهادات مجلس و ادامه حمایت های خود از ورشکستگی خودروسازان داخلی ممانعت کند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

خودروسازی

یعقوب رضازاده نماینده سلماس در مجلس بازار خودرو این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
عملکرد مثبت دولت در حذف واسطه‌گران از بازار خودرو 2