چهارشنبه 11 مهر 1403

عملیات «وعده صادق 2»؛ پاسخی قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عملیات «وعده صادق 2»؛ پاسخی قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَأَعِدُوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَه وَمِن رِبَاطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَ اللَهِ وَعَدُوَکُم» (انفال: 60) ملت بزرگ ایران اسلامیپس از عملیات بزرگ وعده صادق 2، سپاه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت الهی، سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و پاسخی دندان‌شکن به جنایات...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَأَعِدُوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَه وَمِن رِبَاطِ الخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِ عَدُوَ اللَهِ وَعَدُوَکُم» (انفال: 60) ملت بزرگ ایران اسلامیپس از عملیات بزرگ وعده صادق 2، سپاه قهرمان پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت الهی، سه پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و پاسخی دندان‌شکن به جنایات این رژیم داد. رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه و لبنان، از هیچ‌گونه خوی درندگی دریغ نکرده و به جنایات خود ادامه داده است.

این عملیات، نه تنها انتقام خون شهیدان بزرگ‌مقدس ماست، بلکه پیامی روشن به جهان است که به‌فرموده رهبر معظم انقلاب، «دوران بزن و در رو تمام شده است». با این پیروزی، روح ملت ایران ثابت کرد که در برابر دشمنان سرفراز و ایستاده است.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این پیروزی عظیم را به رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، ملت شریف ایران و جبهه مقاومت تبریک می‌گوید و از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر می‌کند. این عملیات نشان داد که ایمان و تعهد به راه شهدا بزرگترین سلاح در برابر دشمنان اسلام است. به فرموده قرآن کریم: «وَکَانَ حَقًا عَلَینَا نَصرُ المُؤمِنِینَ» (روم: 21)

اکنون، پیروزی‌های نظامی باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق در عرصه‌های فرهنگی، علمی و آموزشی تقویت شوند. رسانه‌ها و هنرمندان باید در ثبت این حماسه‌ها مشارکت داشته باشند و نهاد‌های علمی و آموزشی کشور رسالت خود را در تربیت نسلی مؤمن و مقاوم به انجام رسانند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تأکید کرده‌اند: "ایمان و عزت یک ملت، دشمن را به زانو در می‌آورد. " این سخن ما را به مسئولیت‌مان در تبیین ارزش‌های علمی و فرهنگی و پیوند دادن آنها به عمل در راستای تقویت جبهه مقاومت یادآوری می‌کند.

دفاع مشروع از حقوق بنیادی هر ملتی است و ملت ایران حق دارد در برابر تهدیدات دفاع کند این عملیات قهرمانانه، گام بزرگی در تقویت بازدارندگی فعال ایران اسلامی است و نشان می‌دهد که قدرت نظامی و فرهنگی این ملت، در همبستگی و اتکاء به ایمان و اراده الهی است. این پیروزی‌ها ثمره خون شهیدان با عظمتی همچون حاج قاسم سلیمانی است و راه پرافتخار آنها ادامه خواهد یافت؛ و خداوند متعال می‌فرماید: «وَأُخرَی تُحِبُونَهَا نَصر مِنَ اللَهِ وَفَتح قَرِیب وَبَشِرِ المُؤمِنِینَ» (صف: 13)