یک‌شنبه 8 مهر 1403

عناوین روزنامه‌های 14 بهمن خراسان رضوی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عناوین روزنامه‌های 14 بهمن خراسان رضوی

مشهد - ایرنا - روزنامه‌های خراسان رضوی روز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه 1398 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

روزنامه خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: حساب و کتاب جدید سهام عدالت

عکس نخست روزنامه خراسان هم با عنوان "تنور جشنواره فجر از روز اول گرم شد" تصویری از آغاز سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر است.

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود به نقل از دستیار ویژه رییس جمهوری در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هسته ای در مشهد نوشت: رونمایی از 70 دستاورد جدید هسته ای در فروردین 99

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی نیز با عنوان "صعود کهکشانی با وجود ترکش‌های تحریم" تصویری از پرچم ایران و مربوط به گزارشی در خصوص مرور دستاوردهای انقلاب در عرصه فناوری فضایی است.

روزنامه قدس:

این روزنامه با روتیتر "رییس کل خصوصی‌سازی: هدفمان ایجاد شفافیت در واگذاری‌هاست" عنوان "خصوصی‌سازی محرمان نداریم!" را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد.

عکس نخست روزنامه قدس نیز با عنوان "تجلی اقتدار هسته‌ای در مشهد" تصویری از نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در این کلانشهر است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای در تیتر نخست خود نوشت: تجلی اقتدار هسته‌ای در مشهد

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی هم تصویری از حرم مطهر رضوی در سال 57 است با این عنوان: قیام و همبستگی مردم مشهد در مبارزه با طاغوت

روزنامه شهرآرا:

تیتر و عکس نخست این روزنامه هم با عنوان "روزگار تیره زیر آسمان آبی" به گزارشی در خصوص یک خانواده بدون خانه در مشهد اختصاص یافته است.

*س_برچسب‌ها_س*