شنبه 1 اردیبهشت 1403

عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران

خانواده مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس به زودی تهران را ترک خواهند کرد.

یورگن لوکادیا مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز اولین جلسه تمرینی خود را با این تیم برگزار خواهد کرد تا خود را برای همراهی سرخ‌پوشان در لیگ برتر آماده کند.

لوکادیا روز شنبه همراه با خانواده خود به تهران آمد و دیروز قرارداد رسمی خود را با سرخ‌پوشان امضا کرد. این درحالی است که این بازیکن منتظر رسیدن ITC خود است تا بتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

طبق برنامه قرار است خانواده یورگن لوکادیا تا آخر هفته در تهران باشند و سپس به هلند برمی‌گردند. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس برای لوکادیا خانه‌ای تهیه کند، خانواده این مهاجم هلندی هم به تهران برمی‌گردند تا در کنار هم باشند.

زن لوکادیا در دو روز فضای مجازی را به هم ریخت. یورگن لوکادیا مهاجم جدید و گران قیمت باشگاه پرسپولیس 22 مرداد به همراه همسر و فرزندش وارد ایران شد. نکته جالب توجه حضور زن لوکادیا به همراه او است. رایا ماینن زن لوکادیا در شبکه‌های اجتماعی حضور نسبتا فعالی دارد. زن لوکادیا پس از ورود به ایران با استایلی کاملا متفاوت جلب توجه کرد. این تغییر پوشش زن لوکادیا این روزها حسابی سر و صدا به راه انداخته و انگار که رایا ماینن زن لوکادیا از ابتدا در ایران زندگی کرده است. اغلب بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران به صورت مجردی وارد کشور می‌شوند.

همسر این ستاره هلندی پس از مشاهده حضور هواداران پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش، پستی منتشر کرد و نوشت:«از همه دنبال‌کنندگان جدید ایرانی‌ام بابت کلمات گرم و محبت‌آمیزشان تشکر می‌کنم. من به شما و فرهنگ‌تان احترام می‌گذارم و تا زمانی که اینجا حضور دارم با افتخار حجابم را رعایت می‌کنم. بیایید باهم مهربان باشیم.»

«یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی فوتبال سال ها پیش ازدواج و متاهل می باشد. او با دختری به نام رایا ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد که در حال حاضر به همراه همسرش در ایران زندگی می کند. همسرش در لحظات اولیه ورود به ایران به قانون حجاب ایران احترام گذاشت و با شال و روسری عکسی از لحظه وردوش به ایران در استوری پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

سرانجام پس از چالش سرخ‌ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

همسر لوکادیا با گذاشتن یک استوری با شال و با حجاب در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه‌هایم در ایران»

لوکادیا که در ترکیه با مسئولان پرسپولیس مذاکره و قرارداد خود را امضا کرده بود، همراه با امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل این باشگاه به تهران آمد.

«یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی سرانجام پس از چالش سرخ‌ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی‌ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

این مهاجم ساعاتی پیش به همراه خانواده خود برای پیوستن به پرسپولیس به خاک ایران رسید تا پس از حضور در باشگاه پرسپولیس، در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد

اما همسر لوکادیا با گذاشتن یک استوری در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه‌هایم در ایران»

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس

یورگن لوکادیا با نام کامل یورگن لئورناردو لوکادیا متولد 7 نوامبر 1993 در هلند، مهاجم جدید پرسپولیس است.

او از 22 مرداد 1401 به همراه همسرش و فرزندانش رسما وارد ایران شد و تا در اولین بازی خود در لیگ برتر بیست و دوم فوتبال ایران برای باشگاه پرسپولیس به میدان برود.

فوتبال را از کودکی آغاز کرده و در پست مهاجم برای پی اس وی آیندهوون، بوخوم، برایتون و هوفنهایم و تیم فوتبال ملی هلند به میدان رفته است.

او با 185 سانتی متر از نوجوانی بطور حرفه ای وارد عرصه فوتبال شده و هم اکنون به عنوان بازیکن پرسپولیس در پست مهاجم به فعالیت خود ادامه میدهد

سوابق ورزشی

یورگن یکی از فوتبالیست های معروف و مشهور هلندی است که فوتبال را از کودکی و بطور حرفه ای در نوجوانی آغاز کرده است. او برای اولین بار با پیوستن به تیم بارگرس در سال 1998 وارد فوتبال حرفه ای شد و پس از سه سال موفقیت چشمگیر و گلزنی با عقد قرادادی به امن هلند رفت. او در سال های 200- تا 2008 در باشگاه امن شهر زادگاهش بازی کرد و سپس به تیم های سارتو و ویلم 2 و پی اس وی رفت.

اوج درخشش او در تیم پی اس وی بود که در بین سال های 2011 تا 2018 در 127 بازی توانست 45 گل به ثمر برساند. یورگن در سال 2018 به تیم برایتون رفت و در سال 2022 به باشگاه بوخوم پیوست. آخرین تیمی که قبل از پیوستن به پرسپولیس در آن بازی کرده، باشگاه بوخوم بود.

این ستاره هلندی سابقه بازی برای تیم‌های آیندهوون، هوفنهایم و برایتون و بوخوم را در کارنامه دارد. او در 6 ژانویه 2022، لوکادیا به صورت رایگان به بوخوم از بوندسلیگای آلمان پیوست و قراردادی تا پایان فصل امضا کرد. او 10 روز بعد اولین بازی خود را انجام داد و در باخت خارج از خانه مقابل ماینتس به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. یورگن یک نیم فصل در سال 2022 در بوخوم بازی کرد و دروازه بورسیا دورتموند و بایرن مونیخ را گشود.

هم اکنون دیگران می خوانند 26 مرداد 1401 - 07:30

بیشتر بخوانید

عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران 2
عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران 3
عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران 4
عکس باحجاب همسر مهاجم هلندی پرسپولیس جنجالی شد | تصاویر لوکادیا و خانواده اش قبل از ترک تهران 5