یک‌شنبه 6 آبان 1403

عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین

عکس های رنگی شده از جوانی آفرین عبیسی، بازیگر جذاب زن قبل از انقلاب را می بینید.

اقتصادآنلاین نوشت: عکس های رنگی شده از جوانی آفرین عبیسی، بازیگر جذاب زن قبل از انقلاب را می بینید.

آفرین عبیسی متولد 22 اسنفد 1333 در لاهیجان است. نام اصلی اش در شناسنامه صغری است اما آفرین صدایش می زنند فعالیت خود را بصورت جدی در سال 1349 وقتی 16 ساله بود با فیلم لیلی و مجنون شروع کرد. او یکی از بازیگران جذاب زن قبل از انقلاب است.

عبیسی فعالیتش را از سال49 با بازی در فیلم «لیلی و مجنون» آغاز کرد و با فیلم سینمایی «طوقی» علی حاتمی برای مردم چهره آشنایی شد که تا امروز توانسته در این حرفه ماندگار باشد. آفرین عبیسی بسیار کم کار است و قصه فیلمنامه برای او از هر چیز دیگری مهم تر است. بازیگر «تنهایی لیلا» که سینما را با فیلم هایی چون «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «خانه ای کنار ابرها»، «عصر روز دهم»، «تقاطع»، «بید مجنون»، «قدمگاه» و.... تجربه کرده است.

قسمتی از زندگینامه آفرین عبیسی از زبان خودش

من جزو نسل گذشته هستم اما ارتباط من با جوان ها بسیار خوب است و در کنار هم فعالیت می کنیم. سر هر کاری که بودم روابط بسیار خوبی با جوان ها داشتم. این بستگی به خود افراد دارد احترام یک بحث دو طرفه است شما وقتی که احترام می گذارید احترام هم می بینید. عبیسی می گوید: گویا روی پیشانی ما مهر زده اند که هرکسی که کار اولش است به دنبال ما بیاید. بسیاری از کار اولی ها از من برای بازی در کارشان دعوت می کنند. کار کردن با کارگردان های فیلم اولی را دوست دارم چراکه در کار با این افراد احساس می کنم مسایلی را دوباره تجربه می کنم. آفرین عبیسی می گوید: جوان بودن کارگردان مهم نیست مهم تر از همه قصه فیلم نامه است و خیلی به این مسائل که ببینم کدام بازیگر مطرح درآن فیلم قرار است بازی کند کاری ندارم اگر قبول کردم در فیلمی بازی کنم در مرحله بعد دوستی با سایر عوامل که آشنا نیستیم به وجود می آید. اصلاً ما مجبوریم که با هم کنار بیاییم تا در کنار هم کار تولید کنیم و این گونه است که می توانیم چیز های بسیار زیادی از هم یاد بگیریم. تا وقت داریم باید از کنار هم بودن مان استفاده کنیم.

همسر مرحومش ایرج صادق پور فیلم بردار و تهیه کننده سینما بوده است. ایرج صادق پور متول 1319 تهیه کننده، فیلم بردار، تدوین گر و عکاس بود وی همسر صغری عبیسی و برادر منوچهر صادق پور (سینماگر) بوده است او 1/11/1369دار فانی رو وداع گفت.

عکس عروسی بازیگر زن قبل از انقلاب

آفرین عبیسی در سال 1350 وقتی 17 ساله بود با همسرش ایرج صادق پور فیلم بردار و تهیه کننده سینما ازدواج کرد و به درخواست همسرش از بازیگری کناره گیری کرد. ثمره ازدواج این زوج سه فرزند به نام های محمدامین، هادی و لیلی است، دخترش پزشک می باشد و ازدواج کرده و حالا خانم عبیسی یک نوه نیز دارد. همسر او 1 بهمن 1369 درگذشت.

آفرین عبیسی بعد از 28 سال دوری از بازیگری در سال 1378 با تشویق پسرش محمدامین دوباره به عرصه بازیگری بازگشت، او با فیلم کودک و سرباز بکارگردانی رضا میرکریمی به سینما بازگشت.

پایبندی به حجاب مرا محبوب کرده است

این بازیگر جذاب زن قبل از انقلاب درباره حجاب گفته است: هیچوقت نمی خواهم برای بازی در فیلم از حجاب و پوششم بگذرم. مردم مرا اینگونه دوست دارند، خوشبختانه این پایبندی من به حجاب و ارکان دینی محبوبیت بسیار زیادی را نزد مردم برایم به ارمغان آورده و به آن افتخار می کنم.

هم اکنون دیگران می خوانند 17 بهمن 1401 - 07:00

بیشتر بخوانید

عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 2
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 3
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 4
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 5
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 6
عکس های جوانی جذاب ترین بازیگر زن قبل از انقلاب | علت محبوبیت خانم آفرین 7