چهارشنبه 18 مهر 1403

غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است بیان کرد: هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم از شر توطئه های دشمنان در امان خواهیم بود و تقویت مسئله غدیر حل آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر کشور شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران، عوامل و حامیان اعیاد دهه ولایت در استان مرکزی در اراک گفت: غدیر جریان نجات بشریت و شایسته سالاری است و امروز توجه به آموزه های غدیر یک ضرورت است و باید برای نسل جوان به خوبی تبیین و بازخوانی شود.

صدیقی اظهار کرد: غدیر یک مسئله جهانی است که از امیرالمومنین (ع) شروع و تا تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت و هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم قطعا برکات زیادی برای بشریت خواهد داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در غدیر دارد و لذا هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم و آن را در جامعه تقویت کنیم قطعا ریشه انقلاب و مسئله ولایت تقویت خواهد شد.

صدیقی افزود: امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل مسئله غدیر و ولایت هستند و لذا باید به این مسئله توجه ویژه ای داشت چراکه غدیر مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومین است.

وی با اشاره به اینکه غدیر حکومت عدل و نجات از اشرافی گری است بیان کرد: هرچقدر به مسئله غدیر بپردازیم از شر توطئه های دشمنان در امان خواهیم بود و تقویت مسئله غدیر حل آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر کشور اظهار کرد: غدیر ریشه در همه ارزش های اسلامی دارد و امروز هرچه داریم به برکت غدیر است و باید با اخلاص در مسیر غدیر ثابت قدیم بدانیم.

وی یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی نور ولایت امیرالمومنین (ع) بر کشور جاری شده و باید خدا را بابت این نعمت بزرگ شاکر باشیم.

صدیقی گفت: استان مرکزی از سال های گذشته در غدیر و فعالیت های آن پیشتازو پیشگام بوده و اقدامات ارزنده ای در این راستا انجام داده و در سالجاری استان مرکزی گوی سبقت را ربود و در کشور جزء استان های برتر است.

وی خاطرنشان کرد: معظم رهبری پرچمدار غدیر است و امروز همه باید چشم و گوشمان به بیانات ایشان باشد و در راستای تحقق فرمایشات ایشان گام برداریم.

انتهای پیام /