دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فدراسیون پرورش اندام

فدراسیون پرورش اندام

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: امسال 60 درصد باشگاه‌های این رشته ورزشی به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده و آنان را به ورشکستگی کشانده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - عضو هیات رییسه فدراسیون پرورش اندام کشور گفت: کرمان با توجه به داشتن قهرمانان و افتخار آفرینی‌های ورزش پرورش اندام به نوعی قطب و مهد کشور محسوب می‌شود که این مهم ضرورت فعالیت در رشته ورزشی یاد شده را دوچندان می‌کند.

خبرگزاری میزان

قهرمان و مربی بدنسازی و پرورش اندام گفت: متاسفانه تعدادی از مربیان هستند که دنبال سواستفاده و فرصتی برای تشویق جوانان به استفاده از موادنیروزا یا دوپینگ می‌گردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حکم پور علی‌فرد آمده است: با عنایت به سوابق ارزشمند، تجربیات طولانی و اعتبار و وجاهتی که بحمدالله در عرصه ورزش قهرمانی دارا می‌باشید، جنابعالی را به عنوان "مشاور عالی خود در فدراسیون تکواندو" منصوب می‌نمایم. توفیقات روزافزون آن برادر متعهد را در حوزه خدمت به جامعه جوان و با نشاط ورزش کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.» پورعلی‌فرد دبیری فدراسیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از اعلام تاریخ ثبت نام نامزد‌ها جهت حضور در انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در حکمی دبیر مجمع عمومی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

خبرگزاری میزان

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم خطر هستند.

خبرگزاری میزان

رییس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس گفت: تعجب می‌کنم چطور وزارت ورزش در دوره قبلی انتخابات به پورعلی‌فرد اجازه داد کاندیدا شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساکی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا مجوزی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی را نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون پرورش اندام قول برگزاری زودتر از موعد انتخابات مجمع فدراسیون پرورش اندام را داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت فدراسیوم جانبازان و معلولین نوشت: مهدی نصیبی دبیر فدراسیون پرورش اندام، امروز به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین منصوب شد!

خبرگزاری میزان

در حکمی از سوی سرپرست فدراسیون، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

خبرگزاری میزان

دبیر فدراسیون پرورش اندام گفت: تا هفته آینده تکلیفم در سمت دبیری فدراسیون بدنسازی مشخص خواهد شد.

خبرگزاری میزان

سرمربی تیم ملی پرورش‌اندام و بدنسازی گفت: با توجه به پتانسیلی که در بین ورزشکاران این رشته وجود دارد قهرمانی‌های ما در دنیا همچنان تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری میزان

مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش در خصوص وضعیت برخی از فدراسیون‌های ورزشی توضیحاتی را ارائه داد.