دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فدراسیون پرورش اندام

فدراسیون پرورش اندام

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. رضا بیرانوند که یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بود در اعتراض به رای داوران به شدت عصبانی شد و در این بین به تصاویر شهدا نیز اهانت شد. در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. رضا بیرانوند که یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بود در اعتراض...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه به مدت دو سال روبرو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، اتفاقات ناخوشایندی رخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشکار پرورش اندام که به تصاویر شهدا اهانت کرده بود با محرومیت از حضور و شرکت در هرگونه مسابقه داخلی و بین المللی و اعزام های خارجی روبرو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان رقابت‌های تیم ملی پروش‌اندام جهت شرکت در مسابقات جهانی، اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. رضا بیرانوند که یکی از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بود در اعتراض به رای داوران به شدت عصبانی شد و در این بین به تصاویر شهدا نیز اهانت شد. در پی این اتفاق کمیته انضباطی فدراسیون پرورش اندام بلافاصله حکم به محرومیت 2 ساله بیرانوند و همچنین یک پرورش اندام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، جمعه 31 شهریور، مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور برگزار شد. «مسعود روشنی» سخنگوی فدراسیون پرورش اندام در حاشیه رقابت‌های انتخابی درباره روند این مسابقات اظهار داشت: رقابت‌ها با کیفیت بسیار خوب و طبق زمان‌بندی اعلام شده در حال پیگیری است. وی در ادامه افزود: رقابت‌های انتخابی برای مسابقات جهانی، به نفرات و برترین‌های کشور در این رشته نیاز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون پرورش اندام مدعی شد پول رنگ ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور اردبیل به علت خرابی رنگ متضرر شدند، عودت داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون پرورش اندام با اشاره به انصراف قهرمان بادی‌بیلدینگ ایران و آسیا از حضور در رقابت‌های جهانی IFBB، گفت: مهدی جابری پشیمان و به دنبال فرصتی برای بازگشت است.

وب‌گاه ورزش سه

محمدتقی امیری خراسانی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان انتخاب و معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته فنی فدراسیون پرورش اندام ایران اسامی ورزشکاران منتخب خود از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا 2023 لبنان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون پرورش اندام، گفت: 30 درصد مدال‌های ورزش کشور را در سال 1401 کسب کردیم اما سهم فدراسیون از بودجه ورزش کشور تنها نیم درصد است.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان قهرمان مستر المپیای مخالفانش را به سکوت دعوت کرده است.

وب‌گاه فرارو

مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام نسبت به انتشار فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در این فیلم گزیده‌ای از صحبت‌های رئیس فدراسیون پرورش اندام با سرویس ورزشی ایرنا را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

استفاده از داروهای غیرمجاز در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص بدنسازی، باعث شده تا سلامتی ورزشکاران بشدت به خطر بیفتد.