دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فدراسیون پرورش اندام

فدراسیون پرورش اندام

خبرگزاری مهر

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را معرفی کرد.

خبرگزاری میزان

وزارت ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را مشخص کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از بازنشستگی رئیس فدراسیون پرورش اندام بیشتر از 6 روز می‌گذرد، اما هنوز سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب نشده اشت.

خبرگزاری میزان

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با توجه به ابلاغ مسئولان وزارت ورزش برای آغاز فعالیت سالن‌های بدنسازی مدیران باشگاه‌ها پروتکل‌های مربوط به موارد بهداشتی را رعایت کنند.

خبرگزاری میزان

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به عنوان یک خادم اگر شرایطش فراهم باشد در فرآیند انتخابات فدراسیون شرکت می‌کنم.

خبرگزاری میزان

ناصر پورعلی‌فرد، رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی به شایعه بازنشستگی خود واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر گفت: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی باشگاه‌های بدن سازی و پرورش اندام این استان شده که این امر متصدیان را را در پرداخت اجاره‌بها با مشکل مواجه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: مخالف برگزاری لیگ برتر بدون لیگ دسته اول هستم، اما اگر این ویروس کرونا با شرایطی که پیش می‌رود ادامه داشته باشد، رئیس فدراسیون با برگزاری همزمان دو لیگ مخالفت خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پراکندگی جغرافیایی شهرستان‌های استان تهران سبب شد دوره‌های مربیگری در شهرستان‌های متقاضی انجام نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون پرورش اندام از تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی این رشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «محمد ارفعی» ورزشکار اهل این شهرستان توانست مدرک داوری درجه یک بین‌المللی مچ‌اندازی را از فدراسیون آسیایی این رشته دریافت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نظر می‌رسد با توجه به قوانین منع حضور بازنشستگان و شرایط سنی تعیین شده برای کارمندان دولت، باید کم کم شاهد پایان عصر ناصر پورعلی‌فرد در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام باشیم.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: چهار مچ‌انداز شایسته این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب چهار مدال طلا و نقره شدند.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: «محمد ارفعی» و «حافظ محمدی‌آذر» 2 مچ‌انداز شایسته این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور مقام‌های اول تا سوم بخش های مختلف را کسب کردند.