دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فدراسیون پرورش اندام

فدراسیون پرورش اندام

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در تلاشیم با حمایت مسئولان عالی رتبه سیاسی و ورزشی کرمان وعده میزبانی این استان از مسابقات جهانی پرورش اندام را عملیاتی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این دیدار سید مناف هاشمی ضمن خیر مقدم به رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام ابرازداشت: جا دارد از زحمات و تلاش های رییس فدراسیون پرورش اندام کشورمان تقدیر و تشکر کنم بابت میزبانی رقابت های جوانان و پیشکسوتان و همچنین فدراسیون جهانی که این میزبانی را دادند و امیدواریم در آینده با توجه به ظرفیت خوبی که ایران دارد بتوانیم میزبانی...

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پرورش اندام جهان مدال‌های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

فرشاد گنجی قهرمان پرورش اندام جهان مدال‌های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون پرورش اندام و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون کشتی متفاوت با اساسنامه فدراسیون های دیگر است و من و دبیر سوال کردیم و من با آگاهی ثبت نام کردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قهرمان قوی‌ترین مردان جهان گفت: به محض دریافت دعوتنامه من از سوی سازمان قویترین مردان جهان، کمیته ملی المپیک و مدیران فدراسیون برای دریافت ویزا اقدام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برخورد با بانوانی که در رشته بدنسازی فعالیت می‌کنند، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نصیرزاده ضمن گلایه از حذف شدن جوایز رشته بدنسازی، از برخورد با بانوانی که در این رشته فعالیت می‌کنند خبر داد.

وب‌گاه فرارو

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر اعلام کرد فعالیت زنان در رشته بدنسازی در ایران ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بانوان در رشته‌های پرورش اندام و فیزیک به هیچ عنوان حضور ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس فدراسیون: بانوان در رشته‌های پرورش اندام و فیزیک به هیچ عنوان حضور ندارند و حتی فدراسیون هم با بانوانی که در چنین رشته‌هایی فعالیت کنند برخورد خواهد کرد. همچنین منتظر هستیم تا البسه بانوان هم به تایید برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرورش اندام یکی از رشته‌های مورد علاقه جوانان است. ورزشی که با توجه به تعداد مخاطبان خود در کانون توجه قرار دارد اما در همین رشته تخلفات و معضلاتی دیده می‌شود که مستقیما با جان ورزشکاران در ارتباط بوده و می‌تواند آینده آنان را به مخاطره بیاندازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست انجمن بدنسازی گفت: اگر برنامه‌ای که سازمان لیگ تنظیم کرده است را اجرا کنیم، احتمالا سال آینده بیش از 100 تیم در لیگ بدنسازی باشند.