جمعه 8 تیر 1403

فراخوان خودروهای لوکس بنتلی در روسیه به دلیل نقص فنی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فراخوان خودروهای لوکس بنتلی در روسیه به دلیل نقص فنی

اداره فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه‌گیری روسیه گزارش داد که گروه خودروسازی اِی‌جی‌آرAGR، نماینده رسمی بنتلی در بازار روسیه، صدها دستگاه از خودروهای لوکس این شرکت انگلیسی را فراخوان کرده است.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، اداره فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه‌گیری روسیه (Rosstandart) در وب سایت خود گزارش داد که گروه خودروسازی اِی‌جی‌آرAGR، نماینده رسمی بنتلی در بازار روسیه، صدها دستگاه از خودروهای لوکس این شرکت انگلیسی را فراخوان کرده است.

در بیانیه این اداره آمده است: این فراخوان شامل 473 خودروی بنتلی مدل بنتایگا می‌شود که بین سال‌های 2017 تا 2022... فروخته شده است.

فراخوان هزاران خودروی هیوندای در کانادا به علت نقص فنی فراخوان 280 هزار خودروی تویوتا در آمریکا به علت نقص فنی

دلیل فراخواندن این خودروها این است که تحت شرایط خاص، عملکرد خودروی بنتلی Bentley Bentayga W12 مختل شده و ممکن است کانکتورهای الکتریکی پمپ‌های سوخت واقع در مخزن سوخت بیش از حد گرم شود. در نتیجه سیستم سوخت‌رسانی به درستی کار نمی‌کند و باعث می‌شود خودرو "غیر قابل رانندگی" شود.

این بیانیه همچنین می‌افزاید: شرکت اِی‌جی‌آر هیچ اطلاعاتی در مورد جراحات، آتش سوزی یا حوادث جاده‌ای که در نتیجه این مشکل رخ داده باشد، ندارد.

اداره فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه‌گیری روسیه می‌گوید تمامی دارندگان خودروهای مشمول فراخوان از لزوم ارائه خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی برای انجام امور تعمیر مطلع خواهند شد.