جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرح پهلوی

فرح پهلوی

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه الف

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود، اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

خبرگزاری تسنیم

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: آیت‌الله العظمی خویی در جواب نامه‌ای خطاب به شاگردش، آقای علی اکبر غدیری که در 14جمادی الًثانی 1402 از وی درخواست کمک مالی برای خرید منزل داشته است، در تاریخ 24 رجب 1402 قمری ضمن موافقت با تقاضای شاگردش، در این یادداشت برای چندمین بار به افترا و کذب بودن قضیه اهدای انگشتر به فرح پهلوی را تاکید موکد نموده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جنایات ساواک به حدی بوده که حتی «فرح پهلوی» خود در گفت و گویی که در سال 2015 میلادی با روزنامه آلمانی «دی ولت» انجام داده به این شکنجه‌ها اعتراف کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، درحالی شبکه تلویزیونی «من و تو» که به گفته عوامل خود آخرین روزهای خود را سپری می‌کند دست به انتشار یک مستند مصاحبه محور با حضور «پرویز ثابتی» رئیس امنیت داخلی ساواک زده است که این اقدام بیشتر سبب شده بار دیگر موضوع شکنجه‌های ساواک مورد توجه افکارعمومی قرار بگیرد. نکته حائز توجه این است که قصد شبکه من و تو در این حوزه سفیدشویی اقدامات ساواک در دوران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رسول منتجب نیا گفت: اصلاح‌طلب‌ها قائل به تحریم نبودند و به‌صورت کلی ممکن است شخصی به‌عنوان یک فرد انتخابات را تحریم کند؛ اما کل اصلاح‌طلب‌ها و جریان اصلاح‌طلب، انتخابات را تحریم نکرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده اصلاح طلب مجلس پیشین در صداوسیما ماجرای شکایت از رسانه اش را مطرح کرد که جالب توجه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد شدید از تلویزیون و مدیریت جدید آن گفت: الان مجری های خوب تلویزیون کجا هستند؟ آقای عادل فردوسی پور کجاست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: برنامه دوشنبه شب «جام جم» با حضور دبیر کل حزب مردم سالاری به صحنه انتقادات داغ از مدیریت صداوسیما تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری در همین زمینه افزود: الان مجری های خوب تلویزیون کجا هستند؟ آقای عادل فردوسی پور کجاست؟ ایشان مگر مطالبه گری نمی کرد؟ آقای مهران مدیری، رامبد جوان و رضا رشیدپور کجا هستند؟ علی ضیا کجاست؟ این ها مگر حرف مردم را نمی زدند؟ مطالبه نمی کردند؟ شما حفظ نکردید... به جایش یک آقایی را که فحش خواهر و مادر می دهد، حمایت می کنید. برنامه زنده «جام جم» شب گذشته میزبان...

وب‌گاه مشرق نیوز

چندی پیش کارگاه یکروزه «انجمن نگارخانه‌داران» در خانه کارمان برگزار شد تصاویر درج شده از این نشست حاوی عکس‌های هنجارشکنانه کشف حجاب توسط گالری‌داران و حتی سخنرانان آن بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

محمدعلی صمدی گفت: جریان اشغال لانه جاسوسی آغاز جنگ توسط صدام را به تاخیر انداخت. اسنادی وجود دارند که جرج کیو، افسر سیا قبل از آغاز جنگ به ابراهیم یزدی گفته بود که عراق می‌خواهد به ایران حمله کند.