دوشنبه 1 تیر 1405

فرماندار ویژه مرودشت معرفی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فرماندار ویژه مرودشت معرفی شد

علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی علیرضا بیات پور را به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب کرد.

در حکم رحمانی فضلی خطاب به علیرضا بیات پور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید. شهرستان مرودشت در سال گذشته با تصویب هیات دولت به شهرستان ویژه ارتقاء یافت. در کارنامه شغلی بیات پور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی بازرگانی پارس کیش، مدیرکل امورشهری و شورا‌های استانداری فارس، سرپرست فرمانداری شیراز، مدیرکل ثبت احوال استان فارس، مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان‌های هرمزگان و فارس، شهردار زرقان، معاون فرهنگی، آموزشی بنیادشهید شیراز، عضو رسمی سپاه پاسداران از جمله سوابق وی است.

انتهای پیام /