چهارشنبه 11 مهر 1403

فرمانده کل ارتش: اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند ممکن است زیرساخت‌های‌شان را نابود کنیم

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
فرمانده کل ارتش: اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند ممکن است زیرساخت‌های‌شان را نابود کنیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ادامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی آن‌ها منجر خواهد شد. عملیات صادق 2 یک پیام بود برای اینکه بدانند باید دست از شرارت، تجاوز، کودک‌کشی و زن‌کشی بردارند و حق حاکمیت سایر کشورها را محترم بشمرند. این عملیات قطعا باید بازدارندگی لازم را ایجاد کرده باشد اگر عاقلانه به پیام این عملیات فکر کرده باشند.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر موسوی پس از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در شب گذشته در بیان جزییات بیشتری از عملیات وعده صادق 2 و تاثیر آن بر روحیه مقاومت برای رویایی با صهیونیست‌های اشغالگر با تبریک به ملت ایران و مجاهدان و جبهه مقاومت گفت: امیدوارم این عملیات باعث شادی دل داغداران شده باشد و مرهمی بر دل عزیزانی باشد که در حوادث اخیر عزیزان‌شان را از دست دادند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار اسماعیل هنیه را در خاک کشورمان و جمعی از فرماندهان ایران را به شهادت رساند. آنان هویت ما را نادیده گرفتند و ایران باید پاسخ می‌داد. ما تلخی خویشتن‌داری را برای مدتی تحمل کردیم و دیدیم که آنان به هیچ صراطی مستقیم نیستند و با حتما پاسخ قاطعی دریافت کنند. همواره تاکید کرده‌ایم که آغازگر هیچ جنگی نیستم ولی حتما با قدرت از حقوق‌مان دفاع می‌کنیم و بعد از این نیز همین طور خواهد بود. سه‌شنبه‌شب یک پاسخ دریافت کردند و بعد از این نیز اگر باز دست به جنایت، شرارت یا غلط زیادی بزنند پاسخ خواهیم داد و قطعا پاسخ‌های‌مان محکم‌تر و چند برابری خواهد بود.

امیر موسوی تاکید کرد: همه دیدند با وجود چند لایحه پدافندی ایجاد شده، موشک‌ها اما از آن عبور کردند.

وی اهداف نظامی را در این مرحله در اولویت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند ممکن است تصمیم بگیریم که زیرساخت‌های‌شان را هم نابود کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با خداقوت به نیروی هوافضای سپاه پاسداران، گفت: به همه عزیزانی که این عملیات با شیرینی انجام شود، تبریک و خداقوت می‌گویم.

امیر موسوی با اشاره به تاثیر عملیات وعده صادق 2، گفت: رژیم صهیونیستی باید پیام این عملیات را دریافت کند البته قبل از این رژیم آمریکا و حامیان صهیونیست‌ها باید این پیام را دریافت کنند. ادامه شرارت‌های رژیم صهیونیستی به نابودی قطعی آن‌ها منجر خواهد شد. عملیات صادق 2 یک پیام بود برای اینکه بدانند باید دست از شرارت، تجاوز، کودک‌کشی و زن‌کشی بردارند و حق حاکمیت سایر کشورها را محترم بشمرند. این عملیات قطعا باید بازدارندگی لازم را ایجاد کرده باشد اگر عاقلانه به پیام این عملیات فکر کرده باشند.

از میان اخبار

زنی که با صدایش خیابان‌ها را از کازابلانکا تا بغداد خلوت می‌کرد!

ایران در یکی از سخت‌ترین چالش‌های تصمیم گیری خود قرار گرفته است