سه‌شنبه 29 خرداد 1403

فرمان 8 ماده‌ای امام درباره حقوق متهمان با گزارش من صادر شد / شعار من، «خرد، شادی و شادمانی است» + فیلم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
فرمان 8 ماده‌ای امام درباره حقوق متهمان با گزارش من صادر شد / شعار من، «خرد، شادی و شادمانی است» + فیلم

حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» حضور یافت.

به گزارش مشرق، برنامه انتخاباتی حجت الاسلام «مصطفی پور محمدی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» از شبکه خبر آغاز شد.

پورمحمدی در ابتدای برنامه درباره سوابق انقلابی و مبارزاتی در نهضت اسلامی پیش از پیروزی توضیح داد و گفت: در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب عضو ستاد استقبال امام (ره) بودم. بعد از پیروزی انقلاب در خرداد ماه 1358 در یک دوره آموزش تشکیلات اداری و نظامی زیر نظر شهید آیت الله بهشتی و شید باهنر شرکت کردم؛ 24 شهریور 1358 به عنوان کارمند دادستانی در تهران آغاز به کار کردم؛ اوایل زمستان 1358 به عنوان دادستان مسجد سلیمان به خوزستان اعزام شدم. تااینکه در شهریور 1359 جنگ آغاز شد.

وی گفت: تا خرداد 1360 در خوزستان بودم تا اینکه در 6 و 7 و 8 تیرماه حادثه تروریستی اتفاق افتاد به تهران آمدم پس از آن در خرداد 1361 دادستان مشهد و بعد از آن دادستان کل استان خراسان رضوی شدم.

پورمحمدی پیش از توضیح دیدگاه‌ها و برنامه های خود، از گزارش یک پرونده بازرسی در زمان حیات حضرت امام توضیح داد که منجر به صدور فرمان هشت ماده ای امام (ره) شد، و درباره فعالیت های خود در وزارت کشور در دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سازمان بازرسی کل کشور توضیح داد.

در حال تکمیل