چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگسرای بهمن میزبان جشنواره گل و گلاب و 9 نمایش کودک

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فرهنگسرای بهمن میزبان جشنواره گل و گلاب و 9 نمایش کودک

فرهنگسرای بهمن با اجرای 9 نمایش برای کودکان، همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» میزبان دانش آموزان است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه‌های شاد و مفرح در قالب «جنگ شادی» با اجرای 9 نمایش شاد کودکانه توسط گروه‌های نمایش «عمو توپولو»، «ماهک» و «ماه مهربان» به همراه مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز برای کودکان، از 23 اردیبهشت تا سوم خردادماه همه روزه از ساعت 10 تا 12 در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

موسیقی سریالی با بازی خسرو شکیبایی و آهنگسازی مجید انتظامی منتشر شد

فرهنگسرای بهمن با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری، موسیقی اقوام ایرانی، مسابقه کودکان و نوجوانان، قرعه کشی واهدای جوایز، عکس یادگاری خانوادگی در بازارچه «کاشان قدیم» شامل60 غرفه‌ی نمایشگاهی صنایع دستی استان‌ها، سوغات و محصولات متنوع محلی و فرهنگی اقوام ایرانی در قالب جشنواره «گل و گلاب تهران» همراه با آیین گلاب گیری از چهارشنبه 23 اردیبهشت تا جمعه پنجم خرداد ماه هر شب از ساعت 17 تا 22 میزبان شهروندان است.

نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» به منظور آشنایی شهروندان با سبک زندگی اقوام ایرانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در چهار نقطه از پایتخت (فرهنگسراهای اشراق، فردوس، بهمن و دریاچه شهدای خلیج فارس) در حال اجرا است.

علاقه مندان برای بازدید از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند؛ یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55058892-021 تماس بگیرند.